Goh, ik heb nogal wat noten op mijn zang en zou het leuk vinden als jullie mee willen denken.. Ik zoek een opzet voor een gedichtje waarin onze situatie subtiel wordt aangestipt. We zijn namelijk zomaar spontaan zwanger geraakt van onze derde, nadat de eerste twee wat hulp nodig hadden gehad. We zijn er echt super, super blij mee en het is meer dan we durfden te hopen.. Ook zou het fijn zijn als er een christelijk tintje aan zit. (bij de eerste hadden we bv : zo klein, zo bijzonder, zo ontzettend Gods wonder) Wie oh wie helpt me op weg?
Kinderen zijn de gedachten van God Mooi, warm, liefdevol Geschapen door de Vaderhand Geboren om bij ons te zijn Dankbaar en blij ontvingen wij uit Gods Vaderhand Door God gegeven, in liefde ontvangen, Gods kind, onze zoon/dochter Een groot geschenk van God! Wij zijn heel dankbaar met de geboorte van onze dochter Gekregen van de Here om voor te zorgen en van te houden
Twee heldere oogjes, een nieuw gezicht vandaag zag ons derde kindje het levenslicht Wat een vreugde geeft dit nieuwe leven dat door God aan ons is gegeven. Op de valreep Succes met de laatste loodjes!