Welles, nietes...of toch wel!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WnDy, 21 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WnDy

    WnDy Lid

    15 jun 2012
    23
    4
    3
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Delft
    Hallo allemaal,

    Is het een beetje te doen met die klapperende eierstokken en spanningen?
    Hier neemt mijn hoofd volgens mij een loopje met mij.
    Ik ben nu zo'n 2 maanden gestopt met de pil. Ik voel altijd mijn eisprong, ook afgelopen keer weer. Dus flink aan de klus geweest. En nu zijn we daar. Had ik gisteren ongesteld moeten worden.
    Menstruatie krampen zijn aanwezig, maar blijft toch uit.

    Ik heb wel ontzettende stress gehad (corona uitslag, gelukkig negatief :)) dus misschien dat het daarom uit blijft? Vanmorgen mijn zoon uitgezwaaid want die gaat een week op werkweek. Nou ja als je al moeder bent, kan je je vast voorstellen dat dit ook niet in koude kleren gaat zitten. Dus ja, gek zou het niet zijn als de menstruatie uit blijft.

    Zaterdag toch wel even over een staafje heen gepiest (niet met ochtend urine, dat dan weer niet). Deze was negatief.
    Dus of ik ben gewoon echt niet zwanger of ik had nog niet voldoende hormonen in mijn lijf. Na vanmorgen met het uitzwaaien leken die er wel te zijn! Tijdens het uitzwaaien van mijn zoon bleef ik maar huilen.

    Dus checken we nog maar eens de tepels, zijn ze nou verkleurd??!! Mark, kijk jij eens...ze zijn volgens mij wel donkerder geworden...of toch niet! Vanmorgen misselijk, maar hey mijn zoon gaat een week weg! Zal ik toch nog een keer gaan testen. Ik ben nu toch echt over tijd... en die misselijkheid komt ook gewoon elke keer terug, of toch niet...!

    WAAAAA mijn hoofd is killing me!
     
    Mimosa vindt dit leuk.
  2. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.271
    2.443
    113
    Vrouw
    zou toch nog een testje wagen haha, succes!
     
  3. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Je voelt altijd je eisprong? Je bent net 2 maanden vd pil af dus je voelt je eisprong nu voor de 2e keer? Sowieso is eisprong voelen niet betrouwbaar omdat de pijn die je kunt voelen soms wel een paar dagen voor je eisprong plaatsvind. Dit is nl het laatste groeispurtje vd follikel. De eisprong zelf is meestal rond 24-48 uur later. Maar ook dit varieert.

    het zou dus zomaar kunnen dat je eisprong wat later was en je daardoor nog niet ongesteld bent.
    Komende dagen zeker nog een test doen want ook daarvoor kan het dus te vroeg geweest zijn. Duimen dat dat laatste zo is
     
  4. WnDy

    WnDy Lid

    15 jun 2012
    23
    4
    3
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Delft

    Hi,

    Ja klopt. Ik ben een half jaar geleden begonnen met de pil, daarvoor had ik een koper spiraal.

    Ivm kinderwens toen geen mirena spiraal genomen maar de pil, op advies van de huisarts.
    Hierdoor haast niet hoeven ontpillen en door de koperspiraal weet ik wat mijn cyclus is.

    Maar misschien heb je helemaal gelijk en is het allemaal nu wat later. We wachten het af.

    Tnx voor je feedback.
     
  5. WnDy

    WnDy Lid

    15 jun 2012
    23
    4
    3
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Delft
    Vanmorgen met ochtend urine getest. Nog altijd negatief. Ik laat die testen even voor wat het is en test volgende week wel weer mocht ik nog niet ongi geworden zijn.
     
  6. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Gewoon nog even een paar dagen afwachten en proberen te relaxen. Ik zou vrijdag of zaterdag nog een test doen, als je nog niet ongesteld bent geworden.
     
  7. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.814
    7.143
    113
    Vrouw
    Ook na een half jaar de pil hebben geslikt kun je last hebben van ontpillen. En zoals iemand hierboven ook zei: je eisprong voelen is helemaal niet betrouwbaar. Het kan dus ook zijn dat je eisprong later was en je nog niet over tijd bent.
     

Deel Deze Pagina