Pff de twijfel is er weer! Wel of niet?? Symptomen: Misselijk (hele dag door) Gespannen borsten en zijn groter Rommelende darmen Vermoeid Geen bruinverlies, normaal wel Slaap slechter, dromen en veel wakker worden Nu dag 27, 1 dag voor NOD. vandaag( vanavond) nega test kruitvat 2 v 5 Wat denken jullie, gewoon weinig hcg?
Zal morgen of donderdag nog eens testen met ochtendurine je lcihaam kan je goed voor de gek houden namelijk hoelang ben je gestopt met de pil ? en is je cyclus altijd 28 dagen ??
hey, Het kan beide kanten op symptomen moet je eigenlijk nooit zo op vast hameren denk dat sommige namelijk heel goed zijn in het voelen wat ze moeten voelen of denken wat ze moeten voelen als je zwanger bent. En eerlijk beide zwangerschappen voelde ik helemaal niks terwijl ik ook soms wel kon denken ik voel dit zus zo maar bleek het niks en kwamen de rode duivels gewoon wat dat betreft kan je lichaam je goed voor de gek houden. 1 dag voor nod als je altijd een regelmatige cyclus heb zou je nu denk al iets van licht streepje te zien moeten zijn kv test zijn wel heel gevoelig. Maja het hangt er ook vanaf wanner je je ei hebt gehad als die later is geweest dan normaal dan kan het natuurlijk altijd nog. Test over paar daagjes weer als je menstruatie nog niet is begonnen zolang die niet komt is er altijd en kans dat je toch zwanger bent. Suc 6 duim voor je dat de test toch nog positief wordt.
Dit is nu ronde 5 maar ben inmiddels 7 maanden anticonceptieloos. Altijd wel 27-29 dagen, dus vrij regelmatig. Ik weet inderdaad dat je lichaam je voor de gek kan houden, maar het is zoooo slopend!
Snap dat het slopend maar komt vast en zeker wel goed. gebruik je ovulatie testen die geven ook wel heel nauwkeurig je ei aan klus je altijd op het goeie moment. Maar voor nu zolang die rode duiveltjes nog weg blijven...