Mijn zus en ik willen binnenkort eens samen een dagje Wellness doen met een overnachting. Bij voorkeur op een locatie waar ook in de omgeving nog wat leuks te doen is (gezellig stadje of zo). We zoeken iets waar het lekker een beetje luxe is en bij voorkeur niet loeidruk! En waar je dus ook kunt overnachten. Wie heeft tips? Maakt niet uit waar in het land.
Wellness naakt of gekleed? Gekleed weet ik Sanadome, in Nijmegen, heeft mooie wellness voorzieningen en een prachtig hotel. Soms zie ik het ook wel voorbij komen op Vakantieveilimgen o.i.d. Thermae 2000 heeft gedeeltelijk gekleed engedeeltelijk naakt. Dit is in Valkenburg, genoeg te doen in de omgeving. Qua sauna, dus naakt, kan ik Thermen Bussloo aanraden, ook een prachtig hotel erbij. Veel plezier!
Wij zijn 2 weken terug naar thermae 2000 geweest, erg leuk. Doordeweeks, dus het was erg rustig. Maastricht is ook om de hoek. Via ING rentepunten kun je voor 100 euro een overnachting reserveren met 2 dagen entree vor de wellness.
Bussloo is top...of nee moet zeggen was top. Tegenwoordig veelste druk. Hutje mutje zitten bij de opgietingen. Wordt op hun facebook ook veel geklaagd over de drukte. Ze laten gewoon teveel mensen naar binnen. Echt jammer want ik zal er niet snel meer naar toe gaan.
Dit is mijn favoriet!!! Savarin in Rijswijk!! Wel luxe en een beetje aan de dure kant, maar so worth it! Je mag de hele dag in je badkleding lopen (wel met badjas en slippers die je van hun leent en op je kamer ligt. De slippers mag je houden) door het hotel en via de gangen naar de wellness! Via groupon hebben ze vaak leuke actie arrangementen
Klein maar zeker niet loeidruk en genoeg wellness te krijgen. En luxe De omgeving is leuk en het Italiaanse restaurant in de stad (San Sasso) is super lekker en wordt door echte italianen gerund (bediening/keulen etc).
Ik ben met mijn beste vriendin naar de fonteyn geweest in bergen op zoom Mooi hotel met heerlijke wellness alleen sinds 1 mei wel naakt qua sauna en zwembaden Massages zijn er heerlijk kamers zijn prachtig en in het stadje kun je bij de teerkamer echt heerlijk eten