Wellness met overnachting, aanraders?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door ashleyp, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Thermen Busloo inderdaad! Super ervaring gehad daar half jaar geleden. Echt goed geregeld. Ook het restaurant/lounge gedeelte....lekker eten, goede service en rustig....

Hotel was ook prachtig inderdaad. Schoon en verzorgt en ook lekker eten daar, prima ontbijt.

Qua behandelingen had ik er 1 per dag geloof ik. Hamam was lekker en ik doe altijd een bodyscrub massage oid.

Ik zou echt naar Bussloo gaan.

Sanadome ken ik ook maar is redelijk oud aan het worden. Ook verplicht badkleding, is prima maar wel kouder op die manier. Behandelingen waren er wel goed. Baden niet zo heel veel keuze.

Wat ik iedereen hier ook kan aanraden is SpaSereen in Maarssen bij Utrecht. Die is mooi!!!

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn man en ik hebben een duo massage gehad van 35 minuten. Erg lekker!
    Het ontbijt is ook heel erg lekker.
    Wij zijn er afgelopen weekend geweest. Zeker voor herhaling vatbaar.

3. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Duomassage? die heb ik niet op de site zien staan. Eens even opzoeken dan.
    Hebben jullie alleen die massage gehad of hebben jullie beide dagen iets gedaan?

Alles bij elkaar (entree, overnachting, eten, behandelingen) kom je namelijk nog op een flink bedrag uit. Ben een beetje bang dat als ik maar 1 behandeling per dag heb dat mijn vriend denkt "is het dat"...:) Zal hij niet denken hoor want hij geniet echt van zulke dingen maar ben dan gewoon bang dat het eigenlijk niet voldoende is ofzo

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben het daar rechtstreeks geboekt.
    Maar het was wel anders dan normaal, omdat het hele hotel was afgehuurd voor Ground Zero. Daar hadden wij een vip arrangement van incl entree van het festival, hotelkamer, ontbijt. En daar hebben wij de massage los bij geboekt.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Sanadome is niet te vergelijken met een échte' sauna ook ivm ander volk dat er komt .

THERMEN BUSSLOO is echt top :D

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik ben vorig jaar met een vriendin naar Sanadome in Nijmegen geweest. Ligt erg mooi in het bos en het is met badkleding, dat vonden wij wel prettig, maar sommige mensen natuurlijk niet. Er zijn grote zwembaden, dat vond ik ook fijn, want de hele dag in sauna's zitten is niet zo mijn ding, maar een beetje zwemmen en dobberen vind ik heerlijk.

7. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Wellnesboot, kun je ook bij overnachten, heerlijk!!

8. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Deze mening deel ik absoluut niet! Ik kan Sanadome echt aanraden!

9. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Bussloo met stip op 1, ideaal dat je in je badjas zo naar je hotel kan lopen.. wat wil je nog meer. En ook een hele mooie sauna waar denk ik de hygiëne de beste is van NL.

Heb ook wel eens Veluwse Bron gedaan met overnachting in de buurt... maar toch moet je je helemaal omkleden/ rijden etc. dus je bent niet meer in je relax stand. In bussloo blijf je dat echt.

10. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Het is definitief Bussloo geworden! Als ik naar de prijzen van de massages kijk dan is die over het algemeen redelijk gelijk bij veel thermen. Maar bij Bussloo spreken de fotos op de site me echt aan en e.e.a. (zoals de hammam) is toch net wat uitgebreider. De site alleen al heeft meer sfeer.
    We gaan volgende week al :D
    2 dagen met 1 overnachting en ontbijt. Dag 1 zit er een lunch en dinnerbuffet bij en een korte hotstone massage van 25 minuten.
    Dag 2 heb ik er een hammam bij gedaan.
    Er was gisteren toevallig een actie op actie v.d. dag.nl die ook maar 1 dag geldig was dus die heb ik meteen geboekt, heb ik me ook nog iets bespaard ;)

Aangezien we vroeg "moeten" vertrekken moet ik mijn vriend wakker maken en nog met een of andere smoes in de auto zien te krijgen. Ik wil hem namelijk onderweg pas vertellen wat we gaan doen.
    Pas tijdens het avondeten daar wil ik een opmerking maken in de trant van: goh het was nu toch wel heel fijn geweest als we niet terug hoeven te rijden maar gewoon lekker naar een hotelkamer kunnen gaan...

11. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Oh wat leuk joh, veel plezier!!

Deel Deze Pagina