Hoi allemaal, wij hebben voor onze dochter een zwarte trip-trap stoel. Helaas is onze dochter nogal een knoeierd (welke baby niet....), maar ik krijg die stoel amper schoon. Heb al met vanalles geprobeerd, maar alles blijft eraan plakken. Niet zo fris, dus. Wie heeft de gouden tip? X J.
Hier geen probleem mee hoor... gewoon na het eten een doekje erover evt. met wat allesreiniger. Ik heb 2 gewone beuken oid
Hier ook een zwarte maar geen problemen met schoonmaken. Nat doekje erover en klaar is kees. Soms de aangekoekte dingen ff met een schuursponsje.
Wij hebben ook een zwarte tripp trapp en heb nooit problemen met hem schoonmaken. Ik vind het wel vervelend om het kussentje eraf te halen, dan moet ik de stoel losdraaien.
hier ook de tripp-trapp maar ook geen problemen met schoonmaken, natte doek met een sopje en eventueel schuursponsje..
Ik heb een houten kinderstoel met ook een plakkerig probleempje gehad. la het schoonmaakmidel wat ik gebruikte maakte de bovenkant/het blad erg plakkerig. Ik gebruik nu bleu wonder de blauwe fles (soort allesreiniger) en dat werkt perfect. ik kan er zelfs mijn ramen streeploos mee schoon krijgen en all het andere lastige werk ook nog eens! super spul gewoon. Kost iets van 5 euro maar je doet er zo lang mee
als je de beugel wat naar elkaar duwt dan hoef je hem niet los te draaien. Dan klikt hij namelijk los. hihi
zo maar dat gaat echt zwaar hoor, moet je wel paardekracht voor hebben pfff, heb het ook eens geprobeert..kwamen wat oerkreten uit zeg..
Als je dat ding wat tussen de benen zit niet door het kussentje haalt, hoef je niet steeds de hele stoel uit elkaar te slopen. Maar wij hebben geen problemen met schoonmaken. Gewoon even een nat doekje er overheen en hij is schoon.
Ik heb ook een triptrap, mijn zoontje zit er nu zo'n 4 maanden in en is ook echt een knoeierd. Bekleding is vandaag voor eerst gewassen, zat een klein macaroni vlekje op, het houtwerk maak ik altijd gewoon schoon met nat washandje.... heel soms een beetje sop erbij.
wij hebben ze op het werk ook (KDV) Hier ook geen problemen mee. Krijgen ze goed schoon. Ook een gewoon een sopje van water en allesreinger. De beugels krijgen we er ook gewoon uit, maar moet wel zeggen dat de ene stroever gaat als de ander maar. Maar wij moeten het wel iets vakker doen als de meeste mensen thuis. Dus mischien hebben wij er de handigheid in gevonden
Wij hebben natusan billendoekjes 'van top tot teen' en daar maak ik ook de stoel mee schoon. Wil heel goed.
Als je er een schoon nat doekje overheen haalt direct na het avondeten is er geen probleem. Ik heb geen kussentje want dat vond ik onzin en ook erg onhandig. Die van mij knoeit namelijk ook nogal.
Nou ik krijg de beugel niet los hoor. Ik zou inderdaad dat middelste ding eraf kunnen halen, maar ben bang dat ze er dan tussendoor kan vallen.
Ik doe altijd na het eten gelijk een vochtig doekje erover. (de ene keer toetenpoetsers, de andere keer van die hygienische doekjes). Het kussentje heeft mijn moeder nagemaakt, en ik heb er nu 1 van bronskleurig nepleer (klinkt heel fout, maar is erg mooi ). Dit kussentje kan ik dus ook afdoen met een vochtig doekje. Ik wil er binnenkort ook nog een van zeil. Het stoffen kussentje bewaar ik wel voor als ze iets groter is .
hoi, hier een ervaren beugel losmaker ivm het spreidbroekje van mijn dochter! (wij moeten hier elke keer dat ze op haar stoel gaat en er weer af gaat de beugel er af halen) je moet de stoel aan de zijkant tussen je benen klemmen en tegenhouden met je voeten. zo kun je ook goed kracht zetten. dan met twee handen de beugel naar je toe trekken. de eerste keer vereist wat het wat paardenkracht, maar het gaat steeds soepeler. ook weer niet te vaak doen, want je verf gaat er wel makkelijk vanaf! verder geen enkel probleem met schoonmaken even een natte doek en alles is weer schoon. wat ik me wel afvroeg, is mijn dochter duwt zichzelf vaak weg van de tafel en ik ben altijd bang dat ze naar achteren kiepert. is dat wel eens bij iem. gebeurt, of kan dat technisch gezien niet zoals mijn vriend beweert! groetjes joyce