help weet het ff niet meer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door diana1980, 19 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    ik zit er ff doorheen.De mannen sliepen voorheen tot 9.30 smorgens en dan in de box tot 12.30 daarna in bed tot 16.00 uur daarna box tot 18.30 daarna bed tot volgende morgen 9.30 maar omdat volgende week me dochter naar school moet weer en hun er dan ook uit moeten deze week maar begonnen met het andere ritme,maar dat valt vies tegen ze hebben dit ritme al vanaf de geboorte en ze(en ik ook) zijn nu dus helemaal van slag en ze huilen opeens veel terwijl ze dat anders vrijwel NIET deden.Ze gaan nu dus in de box na de fles van 6.30 en het middagslaapje kan ook niet meer van 13.00 tot 16.00 ivm ophalen van school dochter.Gister heb ik ze rond 9.30 weer een uurtje naar bed gedaan en daarna rond 12.00 uur weer,maar dat vond 1tje niet zon succes.Nu was ik naar de winkel geweest dus zijn ze op gebleven tot 10.30 wel in de wandelwagenbak en afentoe slapen maar niet veel, dus na de fles van 10.30 naar bed gedaan,maar 1tje huilt nu toch wel een beetje steeds.Het zijn nu natuurlijk 2 veranderingen een fles minder,langer ermee doen en andere slaaptijden.
    Het handigst is denk ik 6.30 fles in de box en mee naar school dochter wegbrengen 9.00/9.30 weer naar bed.10.30 fles en weer in de box 12.00/12.30 weer in bed.14.15/14.30 weer een fles en mee dochter ophalen van school en dan in box/wipstoeltje tot 18.00/18.30 fles en dan naar bed.Denken jullie dat dit een goed ritme is die vol te houden is?Of hoe zouden jullie het ritme doen rekening houdend dat de 1ste fles nu nog om 6.30 is en ik me dochter smorgens om 8.30 op school moet hebben en 15.15 weer op moet halen en woensdag en vrijdag haar om 12.00 en 12.15 op moet halen.Ik denk dat ik dan het beste uitkom met 5 flessen,maar mss zijn ze nog niet toe aan 5 ipv 6 flessen.Graag tips want ik weet het ff niet meer, ik hang de vlag uit als ze besluiten dat de school dicht te laten,want we hadden zon mooi ritme en dat liep echt perfect de jongens wisten het precies en nu is het in me hoofd echt een zooitje

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Lees ik het goed dat je zoontjes sliepen van 18.30 tot 09.30 de volgende morgen of krijgen ze ook nog een avond fles rond 22.00?

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    is het misschien een idee om ze na de fles in de wagen te leggen zodat als je je dochter naar school moet brengen ze dan in de wagen nog kunnen slapen??

4. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    @jada08 ze kregen om 22.00 uur een fles en dan weer om 6.30

@sonja het is net iets te lang om elke keer te lopen, ik doe ze dan in de fietskar,maar dat is niet iets om ze al gelijk in te leggen.En als ze dan slapen is het daarna jengeltijd tot 10.30 ben ik bang.

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ze krijgen nu 5 voedingen toch?

Als je nou om 06.30 de 1e doet en ze dan probeert wakker te houden tot de tijd dat je weer thuis bent nadat je je andere kindje naar school hebt gebracht. Dan zou ik ze op bed doen tot 11.00/11.15 en dan een flesje geven en dan kun je je kindje weer ophalen van school. En dan houden de jongens ook vol om wakker te blijven tot dat je je dochter naar school hebt gebracht om 13.00. Als je dan weer thuis bent weer lekker op bed voor een uur en dan bijv om 14.30 weer een fles zodat je daarna weer tijd hebt om je dochter op te halen. En dan bijv om 18.30 weer een fles en dan om 22.00 de avondfles.

Wel lastig ind omdat je dochter ook naar school moet brengen.

Zijn er niet klasgenootjes van je dochter die in dezelfde buurt wonen zodat zij met die ouders mee kan naar school. Al zal het voor 2 of 3 dagen zijn dat scheelt jou al heel veel stress.

Voed je de jongens ook om de beurt want dan ben je wel even bezig. Ik heb ook een tweeling en voed ze tegelijk. Ze liggen dan in de wipstoel en ik rol een aantal handdoeken op en leg daar de fles op. Misschien doe je dit ook al maar doe je dat niet dan kun je dat natuurlijk proberen. Dat scheelt je enorm veel tijd.

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik denk dat je niet heel veel anders kan dan doorzetten en ze aan het nieuwe ritme laten wennen... Maar ik kan me voorstellen dat het heel lastig is...

7. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    opzich ishet vanmiddag toch goed gegaan met het middagslaapje.Ze hebben 14.30 de fles gehad dus ze doen het goed op 5 flessen dat is dus het probleem niet denk ik,maar meer de slaapjes.1tje heb ik om 16.00 maar weer even naar bed gedaan,want was toch moe, de ander was nog aan het spelen met de babygym,maar wordt nu ook iets jengelig,puur moeheid denk ik,want ze hebben om 14.30 een fles van 180cc op dus honger kan het niet zijn.Hoop dat hij zo even in slaap valt.De ander haal ik er om 17.00uur maar weer even uit denk ik anders slapen ze na de fles van 18.30 niet mischien.

Over 2 maandjes slapen ze denk ik wel door tot 7.30 en dan zijn ze iets wakkerder overdag dan kunnen ze de ochtend wat makkelijker doorkomen.

Deel Deze Pagina