Geboortekaartjes Kaartje2go?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Amytje, 12 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Goedemorgen!

Heeft er iemand ervaring met geboortekaartjes bestellen bij Kaartje2go?
    We hebben een leuk kaartje gezien, maar nu vraag ik mij af of je de enveloppen zelf moet schrijven (en eerder in huis kan krijgen) of dat je de adressen kan uploaden in een bestandje?!

Bedankt alvast! Fijn weekend... :D

2. Loe

Loe Niet meer actief

staat dat niet gewoon op de site? Volgens mij kun je de adressen ook door hen laten doen.
    Kaartje bij ons zag er helemaal prima uit.

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nog geen ervaring maar wij gaan de geboortekaartjes ook bij deze site bestellen. Je kan geloof ik de enveloppen niet eerder laten komen maar je kan wel adressen uploaden en dat hun dan de kaarten gelijk versturen. Wij kiezen voor dat laatste, leek mij wel makkelijk.

4. esthermol

esthermol Nieuw lid

12 feb 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen ervaring met Kaatje2go. Ik heb mijn geboortekaartje bij Rik & Roos (rikenroos.nl) besteld.

Daar zijn ze ook super leuk en de enveloppen worden daar wel eerder verstuurd.

Jammer dat we nog even moeten wachten tot we ze echt kunnen bestellen :)

Groetjes van een 23 weken zwangere mama

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nog geen ervaring. Maar wij gaan ze er waarschijnlijk ook bestellen.

6. el26

el26 Lid

27 nov 2007
    39
    0
    0
    Ik ga daar ook de geboortekaartjes bestellen en heb van alle adressen etiketten gemaakt, dus als de kaartjes en enveloppen binnen komen is het een kwestie van even snel plakken....zijn vast op dat moment wel vrijwilligers die mee helpen met plakken ;)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tuurlijk. Hier hielp sowieso mijn man en de kraamverzorgster mee dus met 3 man is het zo gedaan

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wij net onze proefdruk daar van binnen en ik vindt hem echt super
    Wij gaan er niet voor dat hun d adres schrijven komen toch weer kosten bij en wat ik dan niet mooi vindt is dat het op de achterkant van het kaartje staat

Wij gaan denk ook stickers doen en anders met drie of meer man schrijven is het ook zo gebeurd

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik had ze een mail gestuurd omdat ik het ook nogal onduidelijk vond wat het gemakkelijkste was en ze lieten al snel weten dat het zowel vanuit hun met een adressen bestandje kon als hierheen en zelf schrijven/beplakken en versturen.

Wij kiezen er ook voor om ze hierheen te laten komen en met adressenstickers te beplakken. Met een goede 75/100 zijn we zeker wel klaar en dat is zo gedaan, zeker met een beetje hulp ;).

Ik ga binnenkort een proefdruk bestellen, ben erg benieuwd maar heb al vaak gehoord dat de kwaliteit erg goed is!

10. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Ook wij gaan daar onze kaartjes bestellen. Hebben zelf al een adressen bestand klaar staan die we op etiketten afdrukken en dan is t zo gepiept :D. Hebben onze trouwkaartjes daar ook vandaan. Erg tevreden over!

11. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik kreeg gewoon blanco enveloppe 3 weken voor de datum ofzo.
    had ik mooi de tijd ze te schrijven.. en jij eventueel te beplakken.toen kon je niet een bestand met adressen sturen misschien dat dat onderhand verandert is

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hoe kan je op deze site een proefdruk bestellen meiden?

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heb het al gevonden :D.

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @bloemm als je je aanmeld is je proefdruk nog gratis ook

15. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Ik heb hier de kaartjes ook besteld voor onze zoon. Op de dag van geboorte besteld, volgende ochtend al in huis!
    Wij hadden ook de adressen op etiketten geschreven, en dan even plakken (postzegels moeten er toch ook nog op) en dan op de post!

Vond het ook niet mooi, dat de adressen op de achterkant van het kaartje werd geschreven. En een geschreven adres vind ik ook altijd wat persoonlijker.
    Maar wij waren en zijn er erg tevreden over!

16. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Bedankt voor jullie reacties!
    Dan laten wij ze ook gewoon zonder adres bezorgen en plakken we de adres stickers er inderdaad zelf wel ff op..

groetjes

17. Snooze

Snooze Nieuw lid

14 feb 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey!
    van kaartje2go weet ik het niet, maar ik heb wel eerder geboortekaartjes besteld bij geboortekaartje.nl, waar je kon kiezen tussen super snel een bestandje met de adressen te uploaden, of de enveloppen vooraf thuis te laten bezorgen. Dan kon je ze alvast zelf beschrijven en nadat ik was bevallen hoefde ik alleen maar de geboortekaartjes te bestellen en in de enveloppen te stoppen. Ik vond het ook wat persoonlijker om zelf het adres erop te schrijven..

18. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    onze kaarten daar ook besteld. Adressen heb ik daar op de site ingevuld en gelijk op laten sturen bij geboorte. en dan een stuk of 10 naar ons adres voor als we iemand vergeten waren. Ons maakte het niet uit of de adressen op de achterkant van het kaartje staan. verder tevreden over kaartjetogo.

Deel Deze Pagina