Hallo Dames, We zijn in verwachting van ons tweede kindje. We weten niet wat het wordt. We weten al een naam voor een meisje maar een jongen vinden we het heel moeilijk. We houden van korte namen en Nederlandse namen het moet bij Cas passen. Alvast bedankt.
Cas en Mats Cas en Ties Cas en Max Cas en Siem Cas en Loek Cas en Jur Cas en Just Cas en Rick Cas en Tias Cas en Jip Cas en Nils Cas en Daan Cas en Lenn Cas en Brent Cas en Faas Cas en Seth Cas en Senn Cas en Sepp / Zeb Cas en Giel Cas en Joep Cas en Luuk Cas en Lars Cas en Koen Cas en Wout Cas en Tijn
zie wel leuke namen staan. Thijn vind ik wel een leuke naam alleen zijn neefje heet stijn dus dat is wel heel dicht bij elkaar. Wat vinden jullie van jort
Onze zoon heet Sten, als er een 2e jongen bij komt dan staat Cas bij ons bovenaan het lijstje Ik vind Sten er dus leuk hij passen
Ik zou het er niet om laten. Het lijkt op elkaar, maar is niet dezelfde naam. Is ook leuk en staat ook prima bij Cas.
dank jullie wel voor de leuke ideeen, er zijn vele namen die voorbij komen die erg leuk zijn sten is een zoontje van mij collega, en jens ook vind ik niet zo leuk. wat vinden jullie van tim of vinden jullie die te veel voorkomen.
Tim vind ik een erg leuke naam, en bij Cas staat het leuk. Ik ken twee broertjes die heten Cas en Alec. Vind je dat iets?
Cas en Just Cas en Ties Cas en Mees Cas en Levi Cas en Sem Cas en Senn Cas en Yves Cas en Tom Cas en Mick Cas en Finn Cas en Jort is ook erg leuk!