Wendy, dus nu is het eindelijk allemaal begonnen? Wahhh, wat spannend!!!!!!!!!!!!! Ik ga mega hard voor jullie duimen!!! En succes met de misselijkheid door Puregon! knuff!
@misselijkheid kwam een uur na de puregon opzetten, dus kan bijna niet anders dan daarvan zijn @julia, hoest met jou? 15 weken zwanger alweer!!! wat goed!
Even een update.. na veel heen en weer gegooi in t ziekenhuis en 3 dosis verhogingen van Puregon.. eindelijk vrijdag de pregnyl gezet. Zondag stond ik op met heftige krampen in mijn buik, moest wel een eisprong zijn! Dit was rond half 9 en hield aan tot een uur of 10. Om half 11 ben ik geinsemineerd... dus tis heeeeel spannend nu!!! Ik zit nu tot 6 maart met mijn dikke billen op de wachtbank Heb wel sinds vannochtend ( 1 dag na de inseminatie) enorme last van mijn tepels, zijn extreem gevoelig... zelfs met douche deed het zeer... Ik probeer niet te veel op kwaaltjes te letten want dan maak ik mezelf gek...
Wendy, je verhaal kinkt zo herkenbaar..... Ik wil je veel sterkte wensen. Konden ze bij je man ook niet op een andere manier het zaad uit het lichaam halen? Bijv met TESE? Of werd er niets aangemaakt?
we hebben bewust niet voor Tese gekozen, mijn man zag dat echt niet zitten. Daarbij gaf de gyn het maar 10% kans van slagen.. dus tja.. hoe gaat het met jou? Weet je al wel traject je in gaat?
die kwaaltjes komen van de Pregnyl Wendy. Laat je niet gek maken! Die hormonen doen rare dingen. Sterkte met wachten!
Okee, ik snap het. Idd, 10% kans is niet veel. Gelukkig staan jullie beide open voor KID. Wij weten nog niet welk traject we in gaan. Komende donderdag onze 1e afspraak het het VU (A'Dam) nadat we zijn doorverwezen vanuit een ander ziekenhuis. We zijn doorverwezen omdat er bij mn vriend geen zaadcellen zijn gevonden. Nu dus donderdag afwachten. Voor jou heel veel succes en sterkte! Ik blijf je verhaal volgen.