Omdat ik buiten september/oktober val dacht ik, ik open een topic met november/december. Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we in november weer mogen starten. Deze is eigenlijk gelijk na de 1e poging, hiervan ben ik nu ongie. Deze poging ging niet helemaal zoals het moest. 150 Gonal was te weinig en ik hab totaal 3 eiblaasjes waarvan er 1 goed groeide en na verhoging naar 225 nog steeds geen score. Het werd een escape IUI, deze is mislukt. Ik heb de dag van mijn ongie gebeld of ik de pil mocht gaan slikken ivm de endometriose en dit was geen probleem. Ik moet deze strip nu afmaken en bij de laatste 4 pillen uit de strip komt daar de Lucrin bij en vanaf de 2e dag van mijn cyclug komt daar de Gonal 300 bij. Dit is het dubbele als de vorige keer dus hopelijk is het nu niet te veel, maar aan de andere kant is het maar 75 meer dan na de verhoging van de vorige keer........ Ach we zullen zien. Eerst nog een week of 2 de pil. Nog meer meiden die november/december een behandeling starten??
Hallo Vlinder, Ik kom jou ook overal tegen Ik denk dat wij ook in November gaan beginnen, maar dat hoor ik maandag denk ik wel. Maandag hebben we een afspraak met de IVF verpleegkundige, dus neem aan dat dan alles duidelijk wordt qua medicatie en start. Ben nu nog een beetje ongi na de mislukte IUI en zal dan dus weer moeten wachten op mijn volgende menstruatie voordat we kunnen met beginnen met de IVF. Hopelijk is de medicatie nu goed voor het groeien van veel mooie eicellen! Succes. Liefs x
Hihi, ja inderdaad. Ik hoop dat je een startdatum krijgt maar ik denk het wel. Ik zit nu ook op de laatste loodjes van mijn ongie na de mislukte escape-IUI maar slik de pil en dit is gelijk een soort voorbehandeling. Tja, ik heb een apart schema iedere keer vanwege de endometriose.... Ik hoop echt dat je de datum snel weet en gezellig mee komt kletsen hier.
Gezellig meekletsen zit welg goed de startdatum zal ik denk ik inderdaad maandag wel weten, maar goed, ik weet niet precies wanneer ik ongesteld wordt, omdat ik altijd erg onregelmatig ben. Vandaar dat ik zelf uitga van november. Liefs, Misty
Hoi hoi, Ik denk zelf dat ik in november of december tp krijg van cryo. Woensdag gesprek in zh en nogmaals bloedprikken of hcg helemaal uit lichaam is na mk. Gisteren ook bloedgeprikt maar hcg was nog steeds aanwezig Dus hopelijk horen wij woensdag meer. Vlinder las ergens dat jij ook in Tilburg gaat...me too. Hopelijk gaat het nu niet ineenkeer te hard met ophoging van gonal.
Ja klopt ook in Tilbrug, haha wie weet zien we elkaar daar eens....? Echt zo balen van je mk en hopelijk is de HCG uit lichaam starks. Ik ben er zelf ook een beetje bang voor hoor, dat het nu in een keer te hard gaat. maar ja we kunnen niet meer doen dan afwachten hoe het gaat tot de 1e fm. Ik zal even een lijstje maken.
Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Wanneer: Vlinder3: november maar eind oktober al met Lucrin starten icm de pil. FM's: Punctie: Terugplaatsing: Testen: Zwanger: Helaas Ongie:
Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Wanneer: Vlinder3: november FM's: Punctie: Terugplaatsing: Testen: Zwanger: Helaas Ongie:
Hoi meiden, Mag ik me aansluiten? Ik wacht op mijn ongi om aan mijn tweede IVF te beginnen. IVF 1 (aug/sep) is helaas op een vmk uitgedraaid.(geen cryo's) Ik had net zoals Wennes10 de afgelopen weken nog te veel HCG in het bloed, maar was al de dag na het stoppen van de utrobollen ongi, al was het maar voor 1 nachtje. Wacht dus nu terug op ongi om dan met de pil te starten. 18 november heb ik een afspraak voor echo en BN (en hopelijk start 175 Puregon); tenminste als mijn ongi niet te lang uitblijft, want dat zou wel 'ns kunnen na een vmk, hebben ze me in het zh gezegd. Heb nu vruchtbaar slijm. Normaal over 1 week ongi, maar dat zou dus niet helemaal kloppen i.v.m. dat vruchtbaar slijm. Ben benieuwd... Vlinder3, ik ken jou van het 'aug./sept. eerste IVF'-topic, niet? Jammer dat ook jou eerste poging niet verlopen is zoals gehoopt. Volgende keer beter!! Als ik nu al begin te duimen moet dat toch lukken, niet?! Ook alle andere meiden, alvast veel suc6!!!!
Ik heb mijn eerste ivf poging gehad in september,., dit is helaas uitgedraaid op een mk,., Nu is het wachten totdat ik ongi word en krijg dan utrogestan en nog iets,. en krijgen dan een TP van een cryo
Hallo nieuwe meiden! Hmm, er zijn wel veel MK na de IVF lees ik. Wat ontzettend rot lijkt me dat. Ben je eindelijk zwanger na zo'n lagen tijd en is het niet blijvend. Ik hoop dat jullie het nooit meer mee hoeven te maken en hoop het zelf ook niet mee te hoeven maken zo'n MK. Veel succes allemaal met de IVF/ICSI en cryo's! Liefs, Misty
Hoi Vlinder, ik kom je ook weer vergezellen, ik ben nu deca aan het spuiten. IN de 1e week van november valt de punctie voor mijn 4e ivf alweer. Ik zal straks even het lijstje invullen. Groetjes en succes allemaal Herma
Meiden mag ik me ook bij jullie voegen. Afgelopen week helaas onze 4e IVF behandeling mislukt. Ongi alweer voorbij en a.s. dinsdag evaluatiegesprek met onze gyn in het UZ Gent. We gaan voor een allerlaatste 5e IVF behandeling in november. Start bij mijn volgende ongi. Ik mag geen pil slikken dus moet altijd wachten op ongi, dan uitgangsecho en starten met deca. 3 Dagen later gaat dan de Menopur erbij. Ik zal het lijstje ook even aanvullen.
Wie wat waar: Vlinder3: IVF poging 2 na mislukte stimulatie, EZ Tilburg Wennes10: Cryo tp, EZ Tilburg Misty: IVF poging 1, na 4x mislukte IUI, Catharina ZH Eindhoven Ladouce: IVF behandeling 5, UZ Gent Wanneer: Vlinder3: november Ladouce: november FM's: Punctie: Terugplaatsing: Testen: Zwanger: Helaas Ongie:
hoi, ook ik wil eigenlijk wel weer eens graag mee gaan kletsen als het mag. Ik merk dat ik toch weer veel hier op t forum ben om herkenning te vinden en om ervaringen met ander mmm meiden uit te kunnen wisselen. ik heb afgelopen aug/sept onze 3e icsi/imsi achter de rug helaas weer zonder resultaat maar we hebben nog 1 cryo in dusseldorf liggen. Eigenlijk heb ik erg weinig hoop meer maar dat kleine beetje wat we nog hebben gaan we in november toch inzetten! ik hoop rond 20 november dus de cryo in mijn buikkie te krijgen Dit is voor ons echt het allerlaatste wat we hebben. Wat een hoop meiden hier met een mk na alle ellende van de mmm. Ik hoop voor jullie allemaal dat dat de laatste keer verdriet is en dat we aan het einde van het jaar zwanger en dus zonder champagne het jaar uit kunnen gaan. Iedereen alvast heel veel succes!
Hallo Mommy to be, Wat ontzettend spannend dat jullie voor de laatste cryo gaan. Ik duim voor jullie dat deze goed ontdooid en een plakbeeb wordt. en dat we inderdaad allemaal zonder champagne het nieuwe jaar in mogen Liefs, Misty
Goedemorgen lieverds, het wordt gezellig druk hier en hopelijk kunnen we elkaar door de behandeling heen slepen. Jeetje, ik lees veel mk hier.... @Maritu, klopt van het 1e IVF topic. @Herma, lieverd, blij je weer te zien meid en wat fijn dat je binnenkort weer mag starten. Ik zie wel weer op tegen het prikken hoor, niet het prikken zelf maar de reactie erna. Ik kreeg altijd een soort brandnetelplek en het blijft jeuken en na een paar uur zit er een grote witte schijf....Niet echt prettig. En dan die opvliegers weer van de Lucrin....BLEH. Maar ja meiden, we moeten er VEEL voor over hebben om een wondertje te ontvangen.... Ik heb nu niemand op de hoogte gebracht in de omgeving, ja mijn 2 beste vriendinnen. Ik werd er de vorige poging een beetje naar van om iedere keer dezelfde antwoorden te beantwoorden en had er geen zin in deze keer. Degene die gisteren gevraagd hebben hoe het gesprek was heb ik het volgende tegen verteld: Ik moet de pil even blijven slikken en eind november hebben we een nieuw gesprek en dan krijgen we de nieuwe startdatum. Dat vind ik nu wel een goede oplossing. Ook omdat degene die het de vorige keer allemaal wisten het de normaalste zaak vd wereld vonden en het vrolijk tegen iedereen vertelden. Nee deze keer gaat dat niet gebeuren.
Goeiemorgen! Vlinder3, wat vervelend van je reactie op die spuiten! Is dat de reden waarom je zo weinig follikels had bij je eerste IVF? Waarom deze keer geen ander schema? En wat doet Lucrin precies ? Buiten die vervelende opvliegers dan. Opvliegers had ik ook van suprefact, dat legt je natuurlijke cyclus plat. Over enkele weken dus opnieuw met een rooie kop! hihi Sorry voor dit vragenvuur, maar ben altijd benieuwd naar jullie ervaringen met andere meds en schema's en de reden daarvoor. Martinenangela, leuk je hier ook te lezen! Dus jullie gaan toch nog voor een cryoTP dit jaar!? Spannend hoor! Mommy-to-be, oh hoe spannend; een laatste cryo! Lijkt me toch wel moeilijk. De laatste zullen de beste zijn?!! Ik duim héééél erg dat jullie!!! Wat is Imsi? Herma, ik denk dat jij de eerste in het rijtje bent, niet? Hopelijk zet jij het nov-dec-treintje in gang en mogen we er één voor één opspringen!! Hééééél veel suc6 hoor! Ladouce, jammer dat je IVF4 ook niet mocht lukken; troostknuf! Ook voor jou een laatste poging in nov. Pffffffff, dat moet 'm idd. worden hoor! Duimduim... Misty1984, als ik het goed begrijp zal je voor het eerst IVF krijgen? 18 okt. zal spannend worden. Hopelijk kan je snel met spuiten aan de slag en kan je mee op het treintje stappen. Meiden, op naar zwangerland! En zonder champagne het nieuwe jaar in!!!!
Hallo Maritu, klopt het is mijn 1e IVF. Maandag hebben we de intake bij de verpleegkundige en zullen we denk ik ons medicatieschema krijgen en oefenen met spuiten. Ik verwacht dat we begin november kunnen beginnen (als ik weer ongesteld ben geweest). We beginnen als het goed is op cyclusdag 2 met spuiten. Hoop inderdaad dat ik dan mee op het treintje kan en natuurlijk op het station zwanger weer mag uitstappen! Jullie ook veel succes en hopelijk proosten we met oud en nieuw met ons jip en janneke champagne Liefs, Misty
@maritu, de Lucrin heeft dezelfde werking als de decapeptyl en legt je cyclus helemaal plat. Nee, de reactie op de spuiten heeft geen invloed gehad op de slechte score van mijn vorige poging, mijn stokjes reageren gewoon niet zoals het moest en hopelijk nu met verdubbeling van de Gonal wel. Ik heb nu een ander schema, de vorige keer ben ik vanuit een 4 maanden lange depot decapeptyl (overgang) gestart en nu vanuit de pil en deze keer hebben ze de Gonal verdubbeld. Ik heb endometriose dus ben een beetje een apart gevalletje. Zo antwoorden op je vragenvuur. @alle lieverds hier, een hele dikke knuffel en hopelijk veel meevallers in dit treintje.