nou ik kom je even op de hoogte stellen van onze 20 weken echo! Alles leek er goed uit te zien! En ook het geslacht hebben we mogen zien.. We krijgen een jongentje!! JE pendel was dus goed!
gefeliciteerd meid. zou je de poll ook gelijk in willen vullen. nog eff lekker van genieten en straks heb je een lief mannetje in je armen. is hij rustig in je buik of heel druk? kussie wendy
Dankje, ik heb je pol ingevuld, op deels goed, omdat ik de datum niet aan je gevraagd had. Hij is in mijn buik best wel druk (veel bewegen)... maar hoorde van de echoscopiste dat het niet wil zeggen dat het dan juist rustig of druk word als het geboren is... Of heb jij nog een theorie
Hoi Wendy, Helaas is ongi aangebroken, dit betekent dat de pendel (oktober meisje) jammer genoeg niet uitgekomen is. In ieder geval wel hartelijk bedankt!
hoi Wendy, Ik heb 15 oktober mijn laatste ongi gehad en ben nu al 5 dagen overtijd, maar heb al 2 negatieve testen in handen gehad. Het blijft spannend. Hoop dat je pendel klopt. Groetjes,
ze zeggen dat als het in de buik druk is dat het als het geboren wordt rustig wordt. en andersom natuurlijk ook als het rustig is in de buik druk als het geboren wordt. mijn mannen waren alledrie erg druk in mn buik en erg rustig dat ze geboren worden. maar dat is bij mij persoonlijk dus dat kan ik niet voor iedereen zeggen. kussie
Hier was de pendel fout.. Ik kreeg als antwoord niet meer zwanger te raken.. En kan met alle geluk van de wereld zeggen dat ik nu 4wk en 5dgn zwanger ben..