Iemand bekend op deze camping? Wij gaan er van de zomer 2 weken heen op aanraden van andere mensen echt zo benieuwd hoe het ons gaat bevallen...
http://www.zwangerschapspagina.nl/vakantie-vrije-tijd/578664-le-grand-dague.html Vorig jaar zijn er veel meiden geweest misschien staan hier nog wat leuke verhalen tussen! Fijne vakantie!
Hoewel ik toen vol hormonen zat met een enorm ( zwak uitgedrukt) zware zwangerschap en 3 kindertjes en ik dus niet in de opperbeste positie zat om er over te oordelen is het voor mij echt een nooit weer Poep zat elke dag overal gesmeerd aan wc's en muren en de schoonmaak zei heel vriendelijk ach dat maken we schoon voor niets want morgen zit het er weer De chaletjes was echt hutje mutje, nog nooit zo erg gezien amper halve meter tussen. Bungalowtenten zijn prima, de plek zelf echter niet, veel grind en weinig gras waardoor de kinderen niet voor de tent konden spelen behalve in hun sport schoenen ( dichte schoenen) zwembad echt geweldig ! Speelding ook Animatie is super en het restaurant is prima, maar wij hebben betere schonere campings gehad waarbij de kinderen meer voor de tent konden spelen en kiezen niet weer voor le grand dague
Zwembad is inderdaad fantastisch! Maar ik miste de campingsfeer. Het was net een trailerpark Zo veel stacaravans en allemaal dicht op elkaar. Ook de omgeving vond ik wat tegenvallen. Wij waren blij dat we er een week zaten en niet langer.
Wij zij er vorig jaar geweest in een stacaravan. sommige staan dicht op elkaar. Wij keken op het voetbal veld uit , dus hadden geluk. zwembad is erg mooi. Er is nu zelfs nog een bad bij gebouwd. eten vonden wij er niet zo lekker maar op 10 minuten uden rijden zaten verschillende hele lekkere restaurants. Wat wij jammer vonden is dat je echt alles met de auto moet ipv na een dorpje kunnen lopen.
Ja klopt dat hadden we gelezen over een stuk zwembad erbij 😊 Ik ga het topic van vorig jaar eens lezen leuk! Dankjewel