Wenkbrauwen ‘laten doen’

Discussie in 'De lounge' gestart door Anniek88, 5 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.813
    2.541
    113
    Vrouw
    Hoi ik ben een leek in wenkbrauwen land. Ja oké ik teken ze keurig elke ochtend bij. Maar ik zie zo veel dames met prachtige wenkbrauwen uit bed komen. Lijkt me heerlijk om daar niets aan te hoeven doen. Maar wat moet ik dan kiezen? Permanente make up, gewoonweg verven, ik zag iets met powderbrows voorbij komen?

    Ik wil ze zeker niet te donker hebben en te aanwezig. Wat kan ik dan het beste kiezen?
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Ik heb zelf voor het eerst mijn wenkbrauwen laten verven en harsen vorige maand en dat was een enorm verschil. Ik ging voor henna brows, maar zij raadde mij aan eerst hiermee te beginnen en terecht, want de eerste 2 dagen voelde ik me net zo' angry birds karakter.
    Daarna al gelijk heel blij mee. Ik zou daar als eerste mee beginnen en als je dat wat vindt zou ik naar iets permanenters gaan kijken.
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  3. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.987
    3.069
    113
    Vrouw
    Poeder ligt op je huid (heb ik jaren gedaan: bijgetekend). Microblading/powder erin, nooit gedacht dat dat zo’n verschil zou zijn. Ik denk mede door mijn schildklier (wist ik toen niet), verloor ik zoveel haartjes dat het vervelend begon te worden. Heb lang gezocht naar iemand die microblading/ powderbrows zet, gelet op techniek, prijs, recensies, pigment, informatieverschaffing vooraf, nazorg etc. Sinds 2016 laat ik het doen (1x per jaar) en ben er super blij mee.
     
  4. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.483
    113
    Ja precies, ik zou ze eerst laten verven. Kun je ook meteen zien of diegene haar (of zijn) werk goed doet, voor je voor iets laat doen en voor lange tijd als Pipo de clown rondloopt of het scheef is ofzo.
     
    Rozebeer vindt dit leuk.
  5. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Ha, ik ga de 28ste tattoeren.. Wil het al 20 jaar maar Hairstroke lijkt mij wel wat. Al vind ik het wel eng.
    Zijn wel je wenkbrauwen.
     
    Rozebeer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina