Wat vinden jullie de beste haarverzorging?!

Discussie in 'De lounge' gestart door NdNk, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Hallo!

Mijn haar, zeker met winter, is erg statisch...hier had ik een super shampoo/cremespoeling voor, namelijk palmolive..maar ja...verbeterde formule ( yeah right) zorgt er nu voor dat de cremespoeling niet meer de anti statische werking heeft en minder goed de knopen in mijn haar eruit haalt...

Nu komt ie: Wat vinden jullie de beste shampoo en conditioner??!
    Dan kan ik ideeën opdoen! Ik heb al veel geprobeerd, maar nog niet 'het product' gevonden! Mijn haar is tamelijk lang en heb echt iets nodig ook om de knopen eruit te halen!

Thnx!

2. Islah

Islah Niet meer actief

Ik zal hier vast veel kritiek op gaan krijgen haha, maar volgens mij is het allerbeste gewoon juist niet teveel met shampoo/conditioner wassen. Ik doe dat eenmaal per week, conditioner niet eens altijd eenmaal, en verder alleen met water. Mijn haar ziet er beter uit dan toen ik vaker shampoo gebruikte!

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Say yes to carrots!
    Ik heb heel wat producten gebruikt in mijn leven maar die is echt het beste voor mij dan.
    Altijd lekker grote flessen ook zodat ik er lang mee doe, want ik heb erg lang dik haar.
    Het ruikt lekker, maakt je haar heeel zacht en ook minder statisch. Mijn haar is ook altijd in veel betere conditie als ik carrots gebruik.

Wel wil ik erbij zeggen dat ik denk dat voor ieder haar een andere beste shampoo bestaat, je haar is iets heel unieks.
    Ik bedoel ik kan wel roepen dat carrots het beste is maar dat hoeft voor jou haar absoluut niet het geval te zijn.

Maar zeker het proberen waard. :)

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    John Frieda! Ik heb heel moeilijk haar en daarmee krijg ik het beste resultaat. Het is wel vrij duur, maar er zijn regelmatig aanbiedingen bij de etos bijvoorbeeld.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bij mij maakt het niet uit waar ik het mee was, als ik er daarna maar chi haarspul in doe :)

6. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    ik gebruik ook altijd palmolive.
    voor cremespoeling gebruik ik die met amandelen ofzo iets.
    ben nog wel heel tevreden hoor.

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik gebruik shampoo van de kapper zonder allemaal troep er in en was het hier 2x pw mee op aanraden van de kapper

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    De wella pro serie, echt super. heb ook pluizig en knoperig haar, maar met dit een stuk beter

9. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik was mijn haren ( halflang ) al sinds jaar en dag met Zwitsal babyshampoo. Ik gebruik nagenoeg geen conditioner, maar wel een keer in de week een haarmasker.
    Ik heb een haarmasker van Loreal, Lush en heb net van de kapper de Moroccan Oil mogen proberen. Vooral die laatste is fantastisch!!!

Wat ook een fijn spulletje is... Geen idee waar ik het gehaald heb.... Een hammam kleimasker voor je haar. Het is een soort moddermasker dat je in je haar smeert. Het ziet er een beetje viezig uit, maar je haar krijgt er echt een prachtige glans van... Ook de kleur kreeg meer diepte.
    Geweldig spul! :D

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Zwitsal is niet zo goed voor volwassenen vertelde mijn kapper.

Morocconoil is het idd helemaal!

11. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Haha wat veel reactties! Heb ik iig iets om uit testen! Ik denk dat ik de gliss kur maar even ga proberen, bij de op is op en die kleimasker ofzo lijkt me ook wel wat!!
    En ik weet dat je niet elke dag moet wassen, maar als ik niets in mijn haar gebruik dan water dan trek ik met een kam of borstel alle haren uit mijn hoofd...ik kom er dan gewoon niet door!
    Dank u dames...ik ga eens testen...

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wella professionel. van de kapper. geweldig

en idd babyshampoo is voor baby's niet voor volwassenen.

hier een kapster

13. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    ik gebruikte ook altijd palmolive en dan de donkere en licht rose versie. Ik was er na de verbeterde formule ook niet meer tevreden over. Ik gebruik nu wella pro series en dan hair en repair.
    Ben er echt heel tevreden over. Je heb maar weinig nodig en je haar wordt er heerlijk zacht van.

14. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Gliss kur, die met olie..
    Ik heb nu de gele of oranje. Daarna gebruik ik een serum van Biosilk.

Ik heb echt heel droog haar, maar zodra ik dat gebruikt heb voelt het weer fijn aan, en ziet het er een stuk beter uit. Voor klitten wil ik je een borstel adviseren. Door extensions is mijn haar heel slecht geworden (had al nooit echt goed haar), krijg veel klitten op mijn hoofd, kleine vogelnestjes noem ik ze. Maar sinds ik deze borstel gebruik heb ik er geen last meer van!

Tangle Teezer

Deze is dus ook super geschikt voor kinderen, ivm het pijnloos ontklitten van haar. Ik heb de mijne in een kapperswinkel gekocht, daar raadden ze mij deze aan. Denk mijn beste aankoop van dit jaar! ;)

15. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik gebruik eigenlijk elke keer wat anders, nu steilvol van Andrelon en het haarmasker van Syoss, bevalt goed! Gebruikte eerst ook altijd serum van Biosilk, maar daar ben ik mee gestopt. Door de siliconen werd mn haar erg vet. Zit er nu aan te denken alleen maar siliconen-vrije producten aan te schaffen

16. Linana

Linana Niet meer actief

Elvive! Die voor gekleurd haar of die naar honing ruikt; ben ff de naam kwijt....
    En gliss kur vind ik ook erg fijn voor mijn haar.

17. Ik zweer bij Biosilk Therapy.. En dan het serum! De shampoo en de conditioner wil ik ook graag proberen, maar daar heb ik tot nu toe nog geen geld voor over gehad..

Nu heb ik shampoo en cremespoeling van het kruidvat, die grote ronde flessen.. Color Care uiteraard.. Heb ook de Shine Boost versie die ik af en toe gebruik..

Oh, en ik borstel m'n haar met de Satin Hair Brush van Braun :)

18. tulip

tulip Niet meer actief

whaha iedereen komt met een ander merk....ik denk dat ts hier heel veel aan heeft;)

19. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn voorkeur gaat uit naar John Frieda, echt heerlijk. Inderdaad wel echt duur, dus ik wacht op een aanbieding en sla dan in. Ik gebruik of de shampoo en conditionor voor stijl haar of de groene flacon (die ruikt erg lekker, root nog iets heet hij volgens mij.

20. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    in ieder geval genoeg om uit te proberen!! ;)

Deel Deze Pagina