Ik zoek een liedje

Discussie in 'De lounge' gestart door brownielover, 17 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Oh dames help:)

Afgelopen week stond er in de release radar van Spotify een nummer. Ik heb deze helemaal plat gedraaid maar nu kan ik hem niet meer terug vinden!:( het is een hardstyle? Nummer denk ik en hij stond geloof ik boven het nr van korsakoff. Ik dacht dat de artiest iets van Rat heette en het nr iets met dance? (Weet t niet zeker :))Maar ik kan hem niet vinden en het is super frustrerend:D

Nu heb ik de hele tijd een liedje van shakira in mijn hoofd dus ik kan me de melodie en songtekst ook niet meer tevoren halen hahaha. Goed niet een heel duidelijke omschrijving maar misschien weet iemand welke ik bedoel:p

2. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Maar iedere release radar is toch persoonlijk? Gebaseerd op de andere miziek die je allemaal beluisterd via spotify?

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

Geen idee welk liedje maar kan de artiest misschien Rätt n FrikK zijn? Wellicht dat dat je helpt met zoeken :D.

En kun je hem niet gewoon terug vinden onder home en dan bij luister opnieuw of onlangs afgespeeld?

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Nee helaas haha dat is hem niet. Ik heb alles afgezocht maar kan hem niet vinden in wat ik heb afgespeeld helaas.

@rocketsience is dat zo? Dat wist ik niet dan heeft mijn oproep weinig nut natuurlijk:p

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Rag n bone man?

6. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72