Afgelopen dinsdag middag klaagde m'n oudste dochter over buikpijn, snachts spuugde ze alles onder. De dag erna was ze weer in orde. 2 dagen later werd mijn middelste en jongste niet lekker. Ook buikpijn en spugen, volgende dag weer goed.. Gister avond kreeg ik buikpijn en begon ik te spugen, helaas is het bij mij niet over, voel me belabberd, ben misselijk, enorme buikpijn de hele dag en m'n huid doet zeer.... Ik heb verder niks vernomen van den griep dat heerst? Wie weet of er iets heerst of dat het gewoon pech is geweest voor ons?
Hahaha.... Al maanden. Hier allemaal gehad. Maar mijn jongste klaagt nu weer over buikpijn en heeft al dagen dunne ontlasting. Pffff....
Yep er heerst iets.. Ik lig nu 4 dagen in bed. Had bedacht even te douchen. Kon meteen weer terug mijn bed in �� Geen spugen, en maar 1 dag koorts. Maar wel het gevoel alsof iemand de energie uit mijn lijf heeft getrokken... Kids gelukkig oke, die zijn nooit ziek. Maar aantal vriendinnen ook in de lappenmand!
Ik ben hier begonnen, ontzettend buikpijn en misselijk en vooral ook ontzettend uitgeput. Dat weten we allemaal aan de zwangerschap. Toen de oudste zoon met precies dezelfde symptomen kwam en afgelopen weekend mijn jongste ook, weten we aardig zeker dat het een buikgriep is. Zij zijn namelijk niet zwanger Bij mij duurde het trouwens wel veel langer dan bij de jongens. Zij zijn 2 dagen goed ziek en nog een paar daagjes een klein beetje, ik ben ruim een week ziek geweest. Beterschap.
whaha dat was mijn reactie ook...ken niemand die niet ziek is geweest. En lang ook. Scholen waarbij er weken maar 8/9 kinderen van een volle klas aanwezig zijn, helft van de leerkrachten ziek...
Ja....helaas heb ik het dus ook. Gisteren ontzettend moe...en vannacht veel spugen... Vandaag gesloopt op bed. Wel iets gegeten maar dat gaat bijna niet. En zo slap als een vaatdoek. Ik heb ook al de andere griep gehad...dit jaar ben ik dus echt aan de beurt. Vandaag vierden we ook nog de verjaardag van mijn man...die stond er dus vandaag alleen voor...
Haha dat je dat inderdaad niet weet. Nederland is in de ban van een echte griepepidemie. Hier is de jongste vanaf december al aan het sukkelen. De andere 2 kinderen zijn ook al 2x flink ziek geweest en dan nog maar te zwijgen over collega's en vrienden en familie die allemaal ruim een week uit de roulatie zijn.
En of het heerst of niet, maakt dat uit? Als het niet heerst, hadden jullie dan stiekem toch nergens last van? Kennelijk is er bij jullie iets besmettelijks rond aan het gaan... Dat hoeft dan bij de buren of de rest van NL niet zo te zijn.
Ja het heerst hahahaha hier hebben ik en Chloe al het nodige te verduren gehad, alleen mijn man komt er tot nu toe nog onderuit!
Ik ben de enige in ons gezin die nog niet ziek is geweest... Mijn zoontje was vrijdag niet lekker, uit school koorts gemeten; hoge koorts, gisteren ook nog en vandaag al over. Is ook de eerste keer deze winter dat hij echt ziek is, of in ieder geval langer dan een avond/nacht. Mijn vriend was een paar weken geleden ziek.
Fijn dat het beter met hem gaat! Hopelijk word jij niet ook ziek. Mijn man is ook de enige die nog niet ziek is geweest, hopelijk blijft dat ook zo!
Hier valt het mee in onze omgeving qua zieken... zoontje en ik zijn ziek sinds vrijdag op zaterdag nacht. Ook griep (gelukkig nog zonder spugen) maar man man man wat kun je je dan belabberd voelen zeg 😩 leef al 2 dagen op paracetamol en in mijn bed. Maar verder qua familie vrienden enzo valt het hier echt nog mee.. misschien zetten wij hier wel een trend 😅
Oh wauw, ik las de titel van je topic en ik moest lachen. Sowieso zit je nog in een jaargetijde waarin zoveel mensen een virus oplopen en daarnaast lijkt me dat iedereen inmiddels wel weet van de heftige griep die heerst. Tenzij je geen tv, Internet, krant of wat dan ook hebt maar je hebt ZP dus Internet. In combinatie met de reacties op jouw andere post in het topic die vandaag geopend en gesloten is vind ik dit wel grappig. Beterschap
Hier ook (alweer ) ziek. Heb 2 keer gespuugd. Verders hoge koorts, blafhoest, hoofdpijn, misselijk, hese stem en heel gauw moe. Rond de Sinterklaas was ik opknap geveld door griep. Hier heb ik echt 4 dagen lopen kotsen. Niet normaal zo beroerd . Vandaag heb ik op de bank gelegen en eigenlijk alleen maar voor me uitgekeken en af en toe geslapen. En nu kom ik sinds een uurtje in het land der levende aan. Ik hoop dat ik morgen kan werken. Afgelopen woensdag ben ik ziek geworden