weet iemand dit?? ik ga morgen id kaarten aanvragen voor allebei de kids ik weet dat er pasfoto's nodig zijn mijn vraagje is: op de psz van de oudste zijn er schoolfoto's gemaakt zitten dus ook pasfoto formaat bij, zou ik deze kunnen gebruiken voor de id? of word daar moeilijk over gedaan?? moeten kinderen ook aan bepaalde dingen voldoen?? want op die pasfotoformaat staan niet allebei zijn oren erop
Onze foto werd afgekeurd omdat dochter lief "lachte", naja dr mond was niet gesloten in ieder geval! maar idd, beide oren moeten er op en bij voorkeur niet lachen.
De achtergrond moet ook neutraal zijn. Vaak zijn die kleuterschoolfoto´s te bont wat achtergrond betreft toch?
Die kun je niet gebruiken. 2 oren, (lachen) met de mond dicht, en een nutrale achtergrondkleur en hier in eindhoven met het volgens mij ook een kleurenfoto zijn.. wet niet of dat overal is maar de fotograaf weet dit allemaal. Hebben ook een dingetje waarom ze kunnen zien of de foto goed is. oke heb ff gecheckt hier moeten het kleurenfoto's zijn.
Pasfoto - Paspoortinformatie.nl De aanvrager is een baby, peuter of kleuter jonger dan zes jaar. In dat geval gelden voor de pasfoto minimumvereisten. Ad 3: Dit zijn alle in deze fotomatrix opgenomen acceptatiecriteria met uitzondering van: categorie 5 HOUDING de elementen 'ogen op een horizontale lijn', 'hoofd gekanteld' en 'schouders recht'; categorie 6 UITDRUKKING de elementen 'neutrale blik', 'recht in de camera kijken' en 'mond gesloten'.
Ja, ze zijn streng., isa heeft een scheef hoofd en dan krijg je dus niet 2 oren op de foto Uiteindelijk iets gelukt wat er op leek. Gelukkig keurde mw op het gemeentehuis het goed, toen ik zei dat ik nog zo geprobeerd had haar hoofd uit te deukem, maar dat het niet helemaal gelukt was
Stevens mondje staat wel een beetje open (hij was pas 5 maanden toen, dus je kon niet echt aan hem vragen om 'm dicht te houden, haha) De foto van het kdv had een achtergrond die van licht- naar donkerblauw overloopt en dat mag niet. Moet echt één egale, neutrale kleur zijn. Maar de fotograaf weet alle eisen wel inderdaad.