Wanneer zelf eten?

Discussie in 'Voeding' gestart door FutureMama81, 6 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    En dan bedoel ik bv brood of een koekje. Mijn dochter is nu 8 maand. Wordt t tijd om het te proberen? Heb geen idee
    Nml.

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja hoor, met 8 maanden at mijn dochter het al.
    Je kunt beginnen met sabbelen op een broodkorstje.
    Of een Nijntje koekje of een Liga voor 8 maanden.
    Je zou ook een liga eerst door het fruit kunnen kruimelen of wat nat maken en dan prakken.

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik geef Jelmar zelf al gelijk een bambix startkoekje in z'n handjes en broodkorstjes inderdaad, de rest voer ik hem, maar dat vindie super om zelf in z'n mondje te stoppen en er mee om te spelen :D (vind Liga in het vuistje iets minder, dat is veel breekbaarder ivm. kans op grotere stukken in de mond, vind de startkoekjes van bambix ideaal)

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Kan zeker hoor!
    Mijn dochter eet alles uit 't handje, vanaf het begin. Ook haar boterham (die snijd ik in stukjes die ze dan zelf pakt) en haar tussendoortjes (soepstengels en rijstewafeltjes)
    Lekker doen dus!

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Doen we hier al 2 maanden... Ik geef brood of een rijstwafel, geen koekjes of startkoekjes of wat dan ook. Zit vaak nogal veel suiker in en het is duur, naar mijn mening niet nodig. :)

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    tja, wie breed heeft :p;)
    ik eet ook wel eens iets wat "niet nodig" is maar gewoon lekker is.

7. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Gewoon lekker proberen inderdaad. Wij zijn begonnen met een broodkorstje en soepstengels. Ze had het al heel snel door, met 9 maanden begon ze heel wild NEE te schudden al sik haar met haar boterhammetje wilde helpen. Mevrouw wilde het namelijk zelluf doen :) succes!

8. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ja hahaha maar wel grappig. Seph eet ook al broodkorstjes en heel af en toe zo'n starterskoekje of een soepstengel eigenlijk al vanaf 6 maanden toen hij het voor het eerst kreeg...
    Brood ook maar dat gaat nog niet goed genoeg naar zijn zin!?!? Hij pakt het maar slaat er vol met zijn platte handje op, pakt het en dan zit het in zijn knuistje en krijgt hij het dus niet in zijn mond... Maar pasta wow die penne vind hij heerlijk om ze zo lekker uit zijn knuistje te eten.

Het lijkt me goed voor ze om lekker zelf te eten, ontdekken ed goed voor de motorriek enz... dus gewoon lekker laten proberen maar niet bang zijn voor viezigheid... overal haha!

Deel Deze Pagina