Kent iemand de website Dames & Heren Nike Schoenen Online Outlet Sale Nederland | favoriete-sneaker.nl ?? En heb je daar wel eens wat besteld en nog belangrijker, ook je bestelling ontvangen. Ik heb mooie sneakers gezien, maar het is bijna te mooi om waar te zijn
Ik ken de site niet maar ik heb even zitten kijken....bezorgkosten 10 euro! Verder zie ik geen contactgegevens op de site,alleen een emailformulier. Adresgegevens heb ik ook niet gezien (retourzendingen of kantoor in NL) Kvk nr heb ik niet gezien....ik zou er niet bestellen eerlijk gezegd...ik krijg zelf namelijk al kriebels als ik deze gegevens niet kan vinden.
Inderdaad een beetje een vage site. Er is een kopje over retourneren, maar naar mijn mening een te lang verhaal ent e omslachtig en inderdaad zónder adresgegevens... Zou toch wat verder kijken. (kan je de volgende site aanraden trouwens, nog steeds lage prijzen maar wél betrouwbaar Sneakers, kleding & accessoires Outlet - Brand4Less)
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik was er al een beetje bang voor Ik ga even op jou site kijken Tylmare, bedankt voor de tip
Ik had dus deze sneakers gezien en die wil ik heeeeel graag hebben Maar kom dus steeds op onbetrouwbaar ogende websites Iemand nog een tip?
Gooi het plaatje even in Google Search By Image! Dan vind je websites waar dezelfde foto opstaat. Mss zit er een betere webshop bij!
Die kun je zelf via Alixpress kopen. Goedkoper en gratis verzenden Houd er rekening mee dat deze waarschijnlijk nep zijn maar leuk zijn ze zeker
Uwh neppers dus. Alixpress komt dat uit china? Want dan ga ik invoerrechten betalen en kan ik net zo goed nieuwe bij de aktiesport halen Bedankt voor het meezoeken. Als je kijkt bij about is het allemaal in het spaans?? En het contact email adres is een hotmail adres. Lijkt mij ook niet helemaal pluis. He balen moet ik toch maar andere gaan zoeken, iig allemaal bedankt voor het meedenken