Wennen aan de pil?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door M0ppiejj, 1 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M0ppiejj

M0ppiejj Lid

10 mrt 2016
    42
    1
    8
    NULL
    NULL
    hallo,
    Ik ben drie maanden geleden bevallen. Al eerder begonnen aan de pil, maar bleek dat het nog vloed was van de bevalling. Dus moest toen gelijk weer stoppen.. ben toen flink leeg gelopen, kon niet opstaan of het liep al bij de benen beneden (sorry voor de details).
    Twee weken geleden keurig na 25 dagen ongesteld geworden. Dit was ook mijn cyclus voor bevalling. Dus weer met de pil gestart. Was wel heeeel licht ongesteld..
    Nu gaat het bloeden maar niet over, zit nu op dag 14. En was afgelopen dagen ook weer erger.. kon nog wel vlot 3 uur met tampon doen..
    Is dit normaal?? Vanochtend dacht ik even dat het over was, en net tot mijn teleurstelling weer helderrood.. ben er zo klaar mee. In drie maanden tijd 3 weken zonder maandverband gekund...
    Of weet iemand hier een oplossing voor?
    Ik ga aankomend weekend weekendje weg met man en zoon, en wil die tampons eigenlijk gewoon thuis kunnen laten...

Hoop dat iemand er ervaring mee heeft! Al wens ik dit niemand toe..

2. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Misschien je vk van tijdens je zwangerschap bellen om het even te vragen? Bij ons gaf ze aan dat ik altijd mocht bellen als er nog iets is.
    Zelf ben ik al ruim twee weken 'ongesteld' (na exact 28 dagen na bevalling begonnen met pil, vandaag in principe stopweek maar ben dus al tijdje halfhalf ongesteld (ook wisselend af en toe denk ik dat het over is en dan komt het weer helderrood..geen pijl op te trekken. Ook geen idee hoe lang het nog duurt en of dat hoort. Maar wacht maar gewoon stopweek af en kijk of het overgaat daarna..). Ga er van uit dat mn lijf weer even alles op de rit moet krijgen.

3. M0ppiejj

M0ppiejj Lid

10 mrt 2016
    42
    1
    8
    NULL
    NULL
    Die heb ik begin maart gebeld om te vragen of ik kon starten met de pil, had weer heftig bloedverlies. Dat mocht, maar ging toen ook niet over.. toen kreeg ik er koorts bij, weer gebeld en moest wachten tot ik ook buikpijn kreeg.. had weinig zin daarop te wachten dus via huisarts toen naar ZH doorgestuurd.. dus bel hun liever niet meer haha. Inderdaad het is zo wisselend! Vanmorgen even niks en nu gaat weer volop! Hoop toch wel dat dit beetje het einde is!

Deel Deze Pagina