Wennen aan het geslacht!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Momfulness, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik dacht zelf een meid, maar het is toch duidelijk een jongetje. Helemaal geweldig. Ik vind ze beide echt even leuk! Het word vast net zo'n dondersteen als zn vader vroeger was...

Mijn schoonfamilie dacht ook allemaal een meisje, die moesten er volgens mij meer aan wennen dat het een jongetje is dan wij zelf

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik moest nooit wat van meiden hebben. Dacht ook altijd: 'mocht ik ooit kinderen krijgen, hoop ik echt alleen jongens te krijgen'.
    Ik had niks met roze, tutten en poppen. Meiden...wat moest je ermee?!

Toen ik net zwanger bleek ging mijn voorkeur nog steeds alleen uit naar een jongen! Dit duurde tot ongeveer 16 weken zwangerschap.. INEENS sloeg ik 100% om, zonder reden... Ineens vond ik roze geweldig...en ik wilde ineens dolgraag een meid! Was er van overtuigd dat ik zwanger was van een meid.

En ja, hoor. Tijdens de 20 weken echo zagen we 3 witte streepjes tussen de benen.
    Ik was niet eens verbaasd, eerder blij!

Als het toch een jongen zou blijken, zou ik best teleurgesteld zijn....zeg ik heel eerlijk.
    Tuurlijk hou je van je eigen kind, logisch...maar ik zou echt teleurgesteld zijn en echtttt moeten wennen aan het idee.

Mijn vriend minder enthousiast!
    Die vind meiden wat moeilijker: beschermen tegen de buitenwereld, tegen jongens, enzo :)
    Maar nu is hij wel aan het idee gewend ;)

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ik had heel sterk het gevoel dat het een jongen zou worden maar bij de pret echo bleek het een meid te zijn.
    Ik heb er niet aan moeten wennen maar geloofde het niet helemaal hahaha.
    Dus bij de volgende pret echo toch maar weer kijken en nog steeds een meid.
    Ik vind alle twee leuk dus het maakt me geen bal uit.

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Leuk al die eerlijke meningen! Vind dat je er ook best voor uit mag komen dat je soms aan het idee moet wennen als het niet blijkt te zijn wat je had verwacht/gehoopt. dat wil toch niet zeggen dat je er niet blij mee bent.
    toevallig zag ik het laatst wel in heel extreme mate bij dokter Phill. Daar had iemand een jongen en die trok ze allemaal jurkjes aan in de hoop dat iedereen maar dacht dat het een meid was! Dan ben je toch helemaal geen kinderen waard!

Ik ben echt super blij dat het een jongen wordt. Kan nu al niet meer wachten om hem lekker stoere kleertjes aan te doen en er lekker mee te knuffelen.

Toch geloven mensen gewoon niet dat ik een (lichte voorkeur) voor een jongen had. Dat komt dus omdat ik zelf wel erg met de mode meega. Toch ben ik zeker geen tutje!! Maar schijnbaar mag je dus geen make-up dragen als je graag een jongen wilt!! haha

Dat jongens aanhankelijk zijn hoor ik vaker. Dat komt dan goed uit!!!

Liefs Luna1

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hier was ik er ook van overtuigd dat het een meisje zou worden
    Iedereen zei ook, het word een meisje
    Alleen mijn man dacht dat het een jongetje zou worden
    Bij de echo ging ik er eigenlijk al helemaal vanuit dat het een meisje zou zijn
    Maar het is toch echt een jongetje

Het eerste moment had ik wel zoiets van oh he een jongen hoe kan dat nou?
    Maar natuurlijk was ik er super blij!
    Daarna gelijk allemaal jongensdingen gaan shopppen en zijn we helemaal gewend aan een jongen

Nog steeds zegt iederen die het niet weet, dat ik een meisje krijg, als ik dan zeg dat het een jongen is, is iedereen verbaasd,
    op de een of andere manier klopt dat volgens hun niet
    Er zijn er zelfs bij die me vertellen dat ik daar toch maar niet te veel van uit moet gaan, want dat ze zeker weten dat het echt een meisje is!@

Nou ik ben super blij me me knulletje en hoop ook echt nu dat het een jongetje is, ergens ga je toch twijfelen door al die reacties he, ben nu helemaal op een jongen ingesteld, we hebben van alles voor een jongen en zou echt raar zijn als je nu opeens een dochter krijgt, daar denk je niet eens meer aan!

NOu ja nog een paar weken, dan weten we het zeker!

Deel Deze Pagina