Ik denk dat dit de meest toepasselijke categorie is voor mijn vraag: Waar kan ik nou leuk, sportief zwangerschapskleding vinden? Ik zie almaar dezelfde merken voorbij komen en ik wil gewoon wel's wat anders zien? Er zullen vast wel mensen zijn die tips hebben, alles is welkom
Had je echt na zes minuten antwoord verwacht? Ik heb niet echt vernieuwende tips denk ik, behalve Cora Kemperman, geen positiekleding, maar wel veel leuke jurkjes die je ook nog past als je zwanger bent.
Ik ben zelf ook veel op zoek geweest en ik denk dat de leukste zwangerschapskleding geen zwangerschapskleding is! Ik vind het meestal maar tenten of supersimpel voor superveel geld.. gewoon zorgen dat je tuniekjes/topjes vindt die lang genoeg zijn en zwangerschapsbroeken vind je weer wel overal. H&M, C&A en Miss etam hebben erg mooie vind ik zelf! en niet duur buikbanden zijn ook niet altijd duur als je ze leuk vind, je kan ook de strakke stretchy minirokjes die tegenwoordig in zijn gebruiken als buikband! prima te doen en bij de Hema en de Action bijv. maar voor een paar euro te koop. vaak een stuk goedkoper als de echte buikbanden
bedankt voor jullie beide reactie...ja dit topic zakt meteen bij 'nieuwe berichten' 3 pagina's naar beneden en dan krijg je niet veel reacties is mijn ervaring. dus vandaar een "uppie" als reactie (nobody?). Maar ik heb dus nog geen goede tips qua merken...misschien komt er nog iemand