Klusjesman komt niet opdagen

Discussie in 'De lounge' gestart door sillies, 24 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Een tijdje geleden heeft mn man via marktplaats een klusjesman geregeld voor een klein klusje aan de badkamer. Vanochtend zou hij komen, hij had de afspraak al eens verzet. Wij op tijd gedoucht, zodat we niet meer in de badkamer moesten zijn. Komt hij niet opdagen! Mn man een mailtje gestuurd hoe laat hij komt, geen reactie. Ondertussen ga ik opzoek naar een andere klusjesman en na een uur krijg ik reactie. Natuurlijk kon hij het klusje doen, wanneer? Ik laat de reactie aan mijn man lezen, blijkt het dezelfde vent te zijn! Op mijn mail reageert hij wel, op die van mijn man niet. Mn man nog eens gemaild, geen reactie. Hoe zou jij reageren op zn mail? Ik heb zin om een nep adres door te sturen en hem voor niks te laten komen, heel flauw ja haha.

2. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Vervelend voor jullie maar zou er geen energie aan besteden.
    Via marktplaats vind ik zoiets nu ook weer niet betrouwbaar, ik had dan zelf voor een erkend bedrijf gekozen.

3. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Niet voor zo'n klusje, betaal je je scheel.

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Raar dat ie wel op jou reageert maar niet op je man. Heeft zeker hele andere klusjes in gedachten:p Ik zou het lekker zo laten en op zoek naar een andere gaan.

5. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Hmm ontzettend vreemd. Misschien afspraak vergeten o.i.d. en dat hij nu daarom expres niet meer reageert. Wel heel flauw. Geen telefoonnummer toevallig? Ik zou inderdaad ook niet met deze persoon in zee gaan.

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.885
    5.138
    113
    Vreemd.. Ik zou in ieder geval geen aandacht meer aan hem besteden en opzoek gaan naar een ander

7. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.370
    2.851
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Ik zou hem berichten dat je man al een afspraak met hem had, dus als ie gewoon dat werk nu volgens afspraak komt doen, jouw klusje ook geholpen is. En dan kijken hoe hij reageert. Enne, ik maak liever gebruik van werkspot dan marktplaats voor een klusjesman.

8. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Dan zou ik in dit geval zeggen goedkoop is duurkoop...

9. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Heb je wel meer zekerheid dat hij komt.

10. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Daar sluit ik me bij aan.
    Vooral als je iets in huis wilt laten doen, zou ik toch eerder kiezen voor een betrouwbare klusjesman/ klusbedrijf. Je zou namelijk niet de eerste, doch de laatste zijn die het schip in gaat omdat het goedkoper kan, of achterblijft met een rotkwaliteit aan werk wat er is geleverd.

Iedereen kan zich uitgeven voor 'handyman'. Dat is het verrotte er aan.

11. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

War voor klusje is het? Anders gewoon zelf doen?

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mijn vriend is als loodgieter ook actief op fb, die is wel gewoon betrouwbaar, maar helaas zijn er altijd rotte appels, zelfs bij gewone bedrijven... al heb je wit gewoon je garantie en kun je evt nog naar de rechter stappen... erg lastig zoiets.

13. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    ohhhh kzou het niet kunnen laten om niet te reageren hoor! Zou zeker even een mailtje sturen dat het wAardeloos is dat hij niet is op komen dagen en dat je wel even verder zoekt

14. Badeend81

Badeend81 Actief lid

12 jul 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap echt niet dat mensen nog in zee gaan met personen via Email en marktplaats, hoevaak mij man niet wordt gebeld om dingen weer netjes te maken. Pff sorry gaat niet in zee met zulke mensen, ziek via via betrouwbare mensen. Scheelt een hoop zorgen voor later. Succes

Deel Deze Pagina