kosten peuterschool

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Chickiedenise, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Hoi

Ik heb mijn dochtertje opgegeven voor de peuterschool/ peuterspeelzaal en heb een overzicht binnen gehad van de school van het aantal uren per maand en de kosten daarvan en deze moet ik ondertekenen.

Nu hebben zij van 12 maanden het aantal uren opgezet met de kosten, maar ik vroeg mij af of dit gebruikelijk is?
    Omdat ze dus de zomervakantie/ vakanties ook hebben meegerekend, dus dan betaal je eigenlijk voor vakantieperiodes of begrijp ik het verkeerd?

Misschien is dit wel heel normaal hoor..maar ben er nog niet bekend mee dus hoor graag hoe dit zit:)

2. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Misschien rekenen ze met een vast maandtarief? Ik doe dat zelf ook, ik heb een 'thuiscrèche' en vang alleen kindjes op tijdens de schoolweken, dus 40 weken per jaar. Het aantal uren dat een kindje per week komt, vermenigvuldig ik met die 40 weken en dan deel ik het door 12. Ouders betalen dus alleen de werkelijke opvanguren, maar wel in 12 gelijke maandelijkse termijnen.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat verschilt per regio. Sommige regio's betaal je die 40 weken, en dat wat meer, bij andere regio's verdelen ze het jaarbedrag over 12 maanden, wat dan iets minder per maand is..

4. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Heb even gekeken ...

Volgens mij hebben jullie inderdaad gelijk.

Het gaat om 3 uur per week, wat normaal 12 uur per maand is en ze hebben elke maand 10 uur gerekend dus zou wel kunnen kloppen denk ik dan.....

Deel Deze Pagina