mijn dochter eet echt heel slecht. ze eet s'morgens zo goed als niets misschien een klein stukje ontbijtkoek of rijstewafel maar iets anders krijg ik er niet in. melk lust ze niet dus geef ik haar s'morgens yoghi. tussendoor krijgt ze een lange vinger of liga of iets. tussen de middag krijgt ze een broodje met beleg maar die eet ze nooit helemaal op soms nog niet eens de helft. s'middags een stuk fruit waar ze maar een paar hapjes van eet verder ook niet. het enige wat goed naar binnen gaat is haar avondeten. een toetje krijg ik ook haast niet naar binnen. wat kan ik hieraan doen?
Afleiding geven? Moet zeggen dat Justin brood niet denderend eet, maar de rest super dus kan er niet echt over mee praten.. Heeft ze dit altijd al gehad?
ze zit ruim onder het gemiddelde maar heeft geen ondergewicht ze is nu geen 10 kilo. ik maak er ook geen strijd van ik laat haar even aanrommelen en als ik zie dat ze echt niet eet maar ermee gaat spelen pak ik het af.
Hier werkt het om het zelf te laten doen..... Jolijn wilde geen avond eten, en sinds ze het zelf mag doen moet ik erbij opscheppen en lat ze het ook toe als wij af en toe een hapje in haar mond doen..... Krijgt ze tussendoortjes?
noa mag het ook zelf doen het is een heel geklieder maar dan eet ze wel wat. ze krijgt tussendoortjes s'morgens een koekje of iets en s'middags fruit.