uwv hoe zit dat nou precies

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door music4life, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

ik krijg net een brief binnen van het uwv en ik snap er geen zak van
    mijn baas heeft een zwangerschapsverklaring aan mij gevraagd,,en nu krijg ik toch een brief dat ik de uitkering moet aanvragen,,,,?
    krijg ik gewoon betaald? ik wet het even niet meer ,,dit verpest zooooooo mijn weekeind :( :( :(

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

even aan je baas vragen of hij alleen heeft doorgegeven dat je zwanger bent en dat hij de papieren naar jou heeft laten sturen?

en anders toch even bellen maandag. iet druk maken over die UWV. komt wel goed, je moet alleen bijna overal zelf contact over opnemen. Het is helaas een organisatie die heel erg langs elkaar heen werkt.

3. music4life

heb mijn baas gelijk gebeld en hij zei ik heb het doorgegeven aan personeelszaken ,,,,het uwv heeft ook een verklaring liggen,,,maar ben zo bang dat ik geen geld krijg ben zo onzeker

4. mamavandyon

mamavandyon Actief lid

18 mei 2007
    133
    0
    0
    Zit daar maar niet over in. Je krijgt je geld zeker wel.

Shila

5. music4life

ok ja ik zit er zo mee,,zo stom,,

6. music4life

ik lees hier ook dat de wazo uitkering tot 2 wekeb voor het verlof aangevraagd moet zijn? maar ik kreeg brief voor de aanvraag 16 okt pas en mijn verlof gaat 23 okt in,,,is dit niet te laat

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Rustig aan, dan breekt het lijntje niet. Het is het UWV maar niet de rechter die je veroordeelt..

De kans dat alles zoizo optijd gebeurd bij het uwv is nihil, dus pin je daar maar niet op vast.

Je zegt dat je de brief van het UWV gekregen heb op de 16 de en ze zeggen 2 weken voor de uitkering invullen. toch..

Maar als jij die brief toen pas gekregen heb, hoe moet je hem dan daarvoor al ingevuld hebben. dat kan niet en dit is typisch het uwv. Niet druk om maken. Hun fout niet de jouwe.

Je krijgt echt wel het geld, misschien iets later, maar dan gewoon elke dag bellen, vragen waar blijft mijn geld..

Ik las in je album dat jullie ! een meisje verwachten, dus ga ik er van uit dat je een partner/vriend heb, die ook financien binnen brengt.

Niet zo druk om maken, is niet goed voor je.

8. casedy

casedy Actief lid

25 feb 2007
    256
    0
    0
    hey

Niet te druk om maken.
    ik kreeg zo'n brief toen ik al met verlof was.
    En een paar dagen daarna dat de uitkering goed gekeurd was.
    Is volgens mij gewoon een standard procedure.
    Ik heb gewoon mijn loon gehad.
    Waarschijnlijk betaald je baas jou uit.
    En krijgt je baas het van de uwv.
    Dus jij merkt daar niks van.

Deel Deze Pagina