Hoi, Wij gaan over een paar weken verhuizen en dat betekend een nieuwe kamer voor mijn zoontje. Maar die moet natuurlijk wel worden ingericht. Ik wil 3 witte en 1 blauw-grijze muur en heb reeds knalrode gordijnen voor zijn nieuwe kamer besteld. De meubels wil ik neutraal houden. Ik zit te denken aan een steigerhouten bed + kast. Door middel van een schilderij, knuffels, een vloerkleedje etc wil ik er thema in brengen. Hij is helemaal gek van Woezel en Pip. Maar..tot welke leeftijd vinden kindjes dat leuk? Als het nog een jaartje is ofzo is het zonde zijn kamer daarmee aan te kleden. Daarnaast zijn auto's ook een hit. Kan natuurlijk ook voor een cars kamer gaan maar hij heeft nog nooit een cars film gezien (is hij ook nog erg klein voor). Iemand nog leuke suggesties??
Ik heb helemaal geen thema hoor, gewoon een basic kamer met leuke accesoires aangevuld. Die thema's zijn inderdaad zo tijdelijk. Je kunt bij Xenos 3 kubussen kopen voor aan de muur. daar zet je dan elke keer weer wat anders in. De kussenhoezen van Room Seven vind ik leuk (wel duur; marktplaats?) Een kleed om op te spelen? Een lekkere stoel voor het voorlezen? Bij de HEMA kun je een wissellijst kopen waar een gleuf in zit. Je kunt er zo een tekening inschuiven.
Wij hebben ook geen thema. Gewoon witte muren ( Want snel overprikkeld en slaapt dan slecht ) houten meubels, bruin/beige gordijnen. Een muursticker boven dr bed en een mooie dekbedhoes.