Wennen nieuw matras

Discussie in 'De lounge' gestart door Stier86, 2 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Vrij recentelijk nieuwe matrassen + topper gekocht en hebben niet een moment hoeven wennen, vanaf nacht 1 slapen wij beiden sinds lange tijd weer goed.

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.959
    15.002
    113
    ugh, wij hebben 3 jaar (!) geleden andere matrassen gekocht. Bij de ikea en dan niet bepaald de goedkoopste. Beiden andere gewichtsklasse, ik de lichtste die ze hadden want ik ben net aan 61 kilo als ik op mn max zit in een maand, min. is 54 (ik verspring in de maand best veel, al jaren).

We hebben m uit ellende omgeruild en nu is mn man m aan t inliggen met zijn gewicht. (110) (wij slapen afwisselend slaapbank/bed ivm dochter)

Dat lijkt te helpen!

Maar elke dag sta ik daar op met pijn aan mn heupen. Echt ik slaap liever beneden op de slaapbank. :|

Ben gewoon goedkope matrassen gewend ofzo, volgende keer maar een kindermatras :rolleyes: werkelijk te zot voor woorden. Volgend jaar ga ik een ander halen.

3. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.608
    8.359
    113
    Vrouw
    Toen ik een aantal jaar geleden nieuwe matrassen aanschafte had ik na de eerste nacht al veel minder pijn. Uiteindelijk kreeg ik na een paar jaar weer meer pijn (op een andere plek) en heb ik een aantal kussens gekocht voordat ik de juiste had. Ik wist dat de juiste fijn was omdat ik juist minder pijn had na het slapen. Op een gegeven moment begon mijn bekken steeds vervelender te worden. Een paar weken terug heb ik een betere lattenbodem gekocht. Dat voelde direct goed. Nu ben ik vrij van de pijnen die ik had (ik wist niet dat het zo'n verschil kon maken). Ik zou het zelf niet te lang aankijken, iig niet met de combi die wij hebben. We hebben de matrassen nu meer dan 5 jaar. Veel zachter zijn ze niet geworden.

Vero0504 vindt dit leuk.
  4. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.895
    5.846
    113
    Vrouw
    Ik heb ook altijd lang moeten wennen aan een nieuwe matras. En dan na een paar jaar kreeg ik weer overal pijn, zelfs op hele dure matrassen. Wij hebben in februari een Japanse futon gekocht. Familie verklaard ons voor gek dat we op de grond slapen, maar ik heb nog nooit zo heerlijk gelegen, en geen rugpijn meer!

Deel Deze Pagina