Nog even en dan gaat ze.......superleuk maar ook weer zo'n stap he. Maar ze mag dan 5 dagen voordat ze 4jaar wordt al gaan. Nu bedacht ik me net...als e dan jarig is na die eerste week ga je dan eigenlijk al uitdelen op school?
nee dat is (meestal) niet de bedoeling. Dochter starte ook voor haar verjaardag, maar was vrij op haar verjaardag dus dat kwam mooi uit.
Nou waarom niet? Kijk, als ze nu in de zomervakantie jarig is geweest, dan niet (vieren ze het ervoor). Maar zij is echt op een schooldag zelf jarig, begrijp ik..?
Hier werd het aan de ouders/kinderen overgelaten. En sommige kinderen deden het inderdaad wel, maar de meeste niet. Er gebeurt al zoveel die eerste tijd, dan ook nog die extra aandacht erbij rondom verjaardag is niet voor iedereen zo makkelijk. Onze oudste heeft het ook niet gedaan. Taalde er zelf ook niet naar, dus makkelijk Anders vraag je gewoon even aan de juf wat gebruikelijk is op de school van je dochter.
wij hebben even op school geinformeerd hoe andere ouders dat deden maar onze kleuterjuf zei.. meeste ouders doen een afscheid/verjaardag op de psz/kdv en dan de eerste schooldag laten ze gewoon de eerste schooldag die is al spannend genoeg zonder dat je voor de hele klas op je stoel moet staan en iedereen voor je gaat zingen. dus wij zijn daar gewoon in mee gegaan
Spannend! Leuk hoor, zo'n mijlpaal. Ik zag op pinterest.nl van die leuke foto's van kindjes met een soort (school)bordje met daarop eerste schooldag groep 1 en op de laatste dag het zelfde bordje, zelfde setting...met laatste dag groep 1. Wel erg leuk om dan het verschil te zien... Misschien een ideetje. Tuurlijk maak je foto's de eerste dag, maar dat van diezelfde setting vond ik wel grappig... Veel plezier voor je dochter op school! En wij hebben wel getrakteerd volgens mij, maar doe lekker waar je je goed bij voelt