Jelle mocht welgeteld 1 dagdeel komen wennen. Hij is in juni jarig, mocht dat schooljaar niet meer instromen en moest dus wachten tot na de zomervakantie. Want hier hadden ze de regel: alle kinderen die tot 30 april 4 worden mogen dat schooljaar nog instromen, daarna moeten ze wachten tot het volgende schooljaar. Dan kun je ze wel 5 dagen laten wennen, maar veel zin heeft het niet... Nu hebben ze nieuwe regels: Nu mag je gewoon instromen, ongeacht wanneer je jarig bent. Ook de kindjes die in de zomervakantie 4 worden, mogen komen wennen. Jitte mag dus gewoon instromen na de meivakantie en ze mag dus van te voren 5 dagdelen komen wennen. Heel fijn, want ze heeft er nu al zin in...
Tnx! o ja dat vermoeide geloof ik graag. Hier al kapot van een halve dag haha. zogelukkig, dank je wel. taliaa, ik was er ook heel nerveus voor, maar omdat het zo goed ging en zij het zo leuk vond was dat in 1 klap weg.
o enne de tranen ging bij mij aardig hier. Met wegbrengen helemaal niet, alleen toen ik bij de klas stond te wachten om op te halen, zat ze zo schattig in de kring op dr stoeltje met die kleine beentjes boven de grond bungelend, een stapel tekeningen in dr hand en volop zwaaien toen ze mij zag, maar bleef keurig zitten. *slik* ik was zo trots op haar dat de traantjes toen wel even in mn ogen schoten.
vandaag ging het weer helemaal top. De kindjes hadden gister gevraagd waar ze was en vonden het jammer dat ze niet kwam spelen. Ze kan niet wachten tot maandag, dan mag ze een ochtend oefenen.