wennen

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Krissiefeur, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Morgen gaat mijn kleine meisje wennen op het kdv. Aan de ene kant ben ik er klaar voor maar aan de andere kant nog lang niet! Herkenbaar? Tips?

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Heeeeeeeeelllllllllllllllll herkenbaar;)
    Tips: niet laten blijken aan je kleine dat je het moeilijk vind. Maak er maar wat leuks van.
    Als je ze weg brengt, was bij mij een overheersende gevoel van, ik haal ze weer op. Neem dan maar een vrije dag van mijn werk:p
    Maar dat was maar een gevoel. Ik heb het niet gedaan. Tanden op elkaar en vertrouwen hebben dat ze het hartstikke leuk gaan hebben. Let maar eens op, ze vinden het vaak ook erg leuk. Het moeilijkst is voor de mama;):p

3. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Mijnes gaat over een paar weken wennen. Ik vind het ook moeilijk. Ik hoor het ook terug van al mijn vriendinnen-moeders. Erdoorheen gaan, het is nu eenmaal zo. Als het een poosje loopt vertrouw ik erop dat het wel went. En ik ga lekker een potje huilen als ik hem de eerste keer weg heb gebracht, daar ga ik maar alvast vanuit. Nog geen vrolijke tips van mij, maar ik moet het dan ook nog zelf meemaken.

Deel Deze Pagina