Wennes en het IVM traject!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door butterfly0511, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ghighighi dit filmpje lieten ze ook bij de fertifair van Freya zien bij de lezing over de wachtweken!! Geweldig filmpje!!

Wennes, hoop zo voor je spoedig te mogen starten!!!

2. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Hey wendy..
    Gisteren toch ongie geworden:( ik dacht het al..
    Maandag 26 oktober heb ik een gesprek met mijn arts over hoe nu verder.
    Ik hou je op de hoogte!

Groetjes,

Monique

3. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    GRRRRRRR:(:(:( Klote meis.
    Dikke knuff voor je,

Hebben we in dezelfde week gesprek toch wel spannend he?

l

4. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Ja zeker spannend..ben echt benieuwd wat mijn arts gaat zeggen..ze heeft me wel al gezegd dat er een kleine wachtlijst hier is voor de ivf behandelingen zo'n 3 maanden ongeveer..vind ik ook niet zo heel erg..kan ik heel even tot rust komen ook niet zo erg met de feestdagen die er dalijk aankomen..

5. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Hoe is het met je? Volgende week je IVF gesprek.....succes.

Liefs Maaike

6. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Hier gaat het eigenlijk erg goed. Voor het eerst na mijn BBZ voel ik me weer helemaal prettig op het werk en ga ik met een goed gevoel werken...heerlijk...haha.
    Nu hopen dat ik dit gevoel vast kan houden en dus goed nieuws krijg donderdag. Hoop echt dit jaar nog een kans te krijgen. Mochten ze IVF niet meer halen dit jaar ga ik toch vragen of we nog een IUI kunnen doen. Spannend dus.
    Moet zeggen deze 2,5 week zonder medicijnen en ziekenhuis bezoeken is ook wel erg lekker.

7. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Hoi wendy,

Ik heb gisteren mijn gesprek gehad met mijn arts en wij zijn doorverwezen voor ivf..
    Heb vanochtend gebeld en 3 december hebben we onze intake..pfft spannend moet het echt ff goed laten bezinken allemaal.
    Ik ben aan de ene kant opgelucht maar aan de andere kant heel nerveus.
    Jij heb donderdag toch je intake?? spannend, je laat toch wel ff weten hoe en wat he!suc-6 meis!

8. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Vandaag ons gesprek gehad en wat was ik toch zenuwachtig;)
    Maar het gaat dus IVF of ICSI worden afhankelijk van het zaadonderzoek van aankomende dinsdag (jaja alweer zo'n onderzoek). Ook hebben we beide bloed moeten laten prikken.
    De arts vroeg aan mij wat is je planning, dus ik hoezo planning? Ja, hoe snel wil je beginnen...uhm ja, eigenlijk zo snel mogelijk. Hij bellen of er nog plek was voor december...en die is er.:):)
    Ik heb geen eigen cyclus dus ben vandaag begonnen met provera om menstruatie op te wekken. Daarna 2 weken aan de pil en dan beginnen met lucrin en gonal. pfff wel spannend allemaal hoor. Morgen nog bellen voor afspraak van baarmoederlengte meting. Klinkt ook weer erg vreemd en pijnlijk.
    Dus toch dit jaar nog een poging, daar ben ik wel erg blij mee

9. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Wennes,

Wat super dat je al zo snel kan beginnen! Tis dus nog wel even spannend wat het gaat worden? Krijg je dat gelijk dinsdag te horen? Van een baarmoederlengte meting heb ik ook nog nooit gehoord. Hebben ze niet verteld wat dat is?
    Wens je heel veel succes met alles!

10. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Dat doen ze tijdens menstruatie om te kijken op welke plek ze het beste de embryo terug kunnen plaatsen.
    Ben idd wel erg blij dat we nu meteen konden beginnen. 23 dec was de dag dat ik eigenlijk uitgerekend zou zijn toen het buitenbaarmoederlijk bleek dus zou wel mooi zijn als we dan goed nieuws zouden krijgen.

11. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    he wennes goed om te horen dat het dit jaar nog kan en die onderzoeken zullen zeker niet fijn zijn maar probeer de gedachte vast te houden dat het uiteindelijk voor een goed doel is. En het zo geweldig zijn als je 23 december geweldig nieuws hebt kunnen we in oktober met zijn allen afspreken :) dikke knuffel en je bent altijd welkom op het ander topic hé liefs

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Succes Wennes !!!! Ik ga het zeker volgen en hopelijk snel een positief resultaat , ik ga heeld hard voor je duimen meid !!!

13. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Wat fijn dat je snel mag gaan starten......ik ga super veel voor je duimen!!

xxxxx

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meis, wat goed dat je dit jaar nog mag starten. Spannend allemaal he? Ik hoop dat de tijd omvliegt voor je. Succes!

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    :D :D :D

YES!!!

Wat goed meid, ik hoop dat je pendel uitkomt en dat de 1e keer raak is!!

16. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Wennes. Spannend meid ik ga heel hard voor jullie duimen!

Dikke knuffel

17. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Net telefoontje gehad van de arts. Bloeduitslagen van ons beide negatief(hiv en hepatites). Had ook bloed laten testen op 5e ziekte, dit kan namelijk gevolgen hebben voor zwangerschap en dt heerst natuurlijk regelmatig op het KDV. Gelukkig heb ik die al doorgemaakt.

Verder zal het ICSI gaan worden. Ben toch wel beetje overdonderd, had het eigenlijk niet verwacht.
    Gaat het maar eens even laten bezinken.....

Kan ik ergen mijn titel van dit topic aanpassen????

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Titel heb ik voor je aangepast.

Toi toi.

Kwebbel

19. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey meis,

Fijn hoor dat je binnenkort mag gaan starten, weet je al wanneer? Ik ga je volgen en natuurlijk heeeeeeeel veel voor je duimen.

Liefs Maaike

20. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Wennes,

Super dat je binnenkort mag beginnen! Heel veel succes en sterkte met alles, ik ga je ook zeker volgen en heel hard voor je duimen. Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina