helaas, helaas onze 1ste ICSI gaat niet door......Heb wel heeeeel veel eitjes, maar helaas echt maar een paar die willen groeien:x. Van de week zaten er nog zo rond de 4 eitjes van 15mm en vandaag 1 van 18mm. Ja en die hele grote die nu ondertussen 30mm was. Dus nu krijgen we zaterdag een IUI. Die grote dat is niks meer(dat verwacht ze) dus we zetten alles in op die van 18mm. Vandaag nog gonal en lucrin spuiten zodat ie net nog wat rijper kan worden en dan morgenavond de pregnyl. Pfff dit is echt een zware tegenvaller....
he meis, Kom even bij je kijken, maar wat lees ik nu......tjee zeg wat balen dat het niet doorgaat. Echt een domper als je al zo ver bent en alles gaat niet door, heb er ervaring mee! Krijg je nu een scape IUI? Dikke knuf maaike
lieve wennes, ik kwam hier ook eens kijken. wat SHIT dat de ICSI niet doorgaat.. hoe kan dat nu? maar zaterdag pas je IUI als je ei nu al 18mm is? is dat niet wat laat? boeh ontzettend vervelend dat je moet 'escapen'.. dikke knuffel...
Ze wilde hem nog ff laten rijpen en dus vanaaf nog spuiten en dan morgenavond de pregnyl. Baal er ook echt van, dan heb ik zoveel eitjes en gewoon niet eens een stuk of 5 die dan willen gaan groeien...Ja en ze zijn natuurlijk ook voorzichtig omdat ze bang zijn voor overstimuatie, ja begrijpelijk als er 40 eitjes klaarliggen Ben benieuwd hoe ze mijn de volgende keer gaan stimuleren(hopelijk niet nodig), maar ze had het over een totaal ander schema met clomid. Iemand hier weleens over gehoord. Blijkbaar moet je dan ook dagelijks bloed laten prikken. Nouja me maar eens goed in verdiepen mocht dit hem ook niet worden. kussss
Je duimen zullen wel blauw zijn ondertussen Marjon, maar ik vind het erg lief...hihi. En tuurlijk probeer ik nu zo ok te denken dat het toch nog een kansje is al is ie vele malen kleiner dan bij ICSI, maar het is nog iets... Vandaag gewoon weer een dag om mezelf weer omhoog te hijsen zodat we vol goede moed de zaterdag tegenmoet kunnen gaan.
Meer kun je niet doen Wennes ........... Maakt niet uit dat duimen blauw worden , als het maar werkt !!!!!
Zo de iui zit er weer op gelukkig. Was deze keer helemaal niet zenuwachtig of gespannen komt denk ik omdat het de vorige keer zo gebeurd was. Helaas viel het deze keer wat tegen. De assistente kreeg mijn baarmoedermond niet te pakken doordat ie naar beneden lag. Na enkele keren proberen heeft ze toch maar de arts(DR Maas) erbij geroepen. Gelukkig ging het ineenkeer goed daarna. Helaas was het zaad ook heel erg slecht, ng slechter dan de vorige keren(0,2) Nu 2 weken afwachten weer
hi wennes, fijn dat ie er weer op, of beter gezegd in, zit deed t niet pijn, je baarmoedermond? brr? enne, 0.2.. dat geeft niet al te veel moed he... same here, laatste IUI was 'afgerond nul' (<100.000) nou bedankt.. en dan toch... tweehonderdduizend zaadjes!!!! ik hoop zo voor een wonder rond oud&nieuw voor jullie! smak!
Ohw meis dat is balen Deed het idd geen pijn?? Klinkt idd erg brrrr. Ik duim toch heel hard voor jullie!!!
Ja het was idd geen lekker gevoel. Heb nu nog steeds erg last van mijn onderbuik. Het opstaan en gaan lopen doet ook echt ff pijn, net zoals gaan zitten. Ach ik ben ff op het personeelsfeest geweest en ga vanaaf lekker op de bank liggen. Hopelijk gaat het resultaat opleveren. Heb net voor het eerst die bolletjes ingebracht, maar nou las ik dat je op moet letten met auto rijden ivm slaperigheid, is het echt zo erg?? Vast mensen die dit al vaker gebruikt hebben.
he meis, Ik ga voor je duimen hoor! Ik heb nu ook utrogestan maar weet niets van de slaperigheid af eigenlijk, volgens mij valt dat wel mee. Liefs Maaike
ik heb er zelf geen last van gehad, maar wel andere bijwerkingen! de vervelendste: grotere titt'n en hogere temp en emooo, kortom, erg zwangerkwalerig! maar misschien valt dat met jou mee. doe je voorzichtig?
Moet zeggen dat ik er tot nu toe weinig last van heb...*afkloppen*. Wel heb ik nog een gevoelige buik, gelukkig geen pijn meer. Heb net een mooie ring gekocht met sterretjes en die krijg ik van mezelf woensdag, dat zou mijn uitgerekende datum zijn.
Wauw wat een mooie zin heb je onderaan staan Maartje....zo is het echt precies!!!! Ik let idd wel goed op of ik geen klachten krijg, want ben op mijn werk natuurlijk ook wel verantwoordelijk voor andermans kindjes. Maar tot nu toe gaat het goed, gelukkig. Hoe gaat het nu met jou Maartje. Nog ruim 3 weekjes zie ik voordat jullie de intake hebben....spannend hoor. Maar wel weer vervelend dat wachten of niet?
Zo alweer 1,5 week van de 2 wachtweken voorbij. Moet zeggen dat het deze keer vrij snel gaat, heb je natuurlijk met al die feestdagen en ja ergens in mij hoofd weet ik ook wel dat ik niet teveel moet hopen deze keer. Heb nu voor de 1ste keer die utrogestan bolletjes gebruikt en zoooo want een last van mijn borsten zeg...niet normaal meer... Nu heb ik sinds een dag of 3 , 4 steeds wat steekjes in mijn onderbuik en lies. Vandaag zijn die steekjes steeds voelbaar als ik loop. Ook als ik hoest is mijn baarmoeder erg gevoelig. Na de IUI had ik dit ook alleen was het toen veel heftiger. Ja en je lichaam kan je natuurlijk super voor de gek houden en dat is gewoon het ergste. Want zal dit een goed teken zijn of zal dit gewoon napijn zijn nog van de IUI die totaal niet prettig was????? Nog 3 dagen en we mogen testen, of zal ik wachten totdat ik de bloedtest heb dat is 4 jan..... Het zou fijn zijn als je navel gewoon licht zou gaan geven als je zwanger bent..haha.
ik had dat ook wendy, maar ik had dat ook als ik gewoon ongi werd. je zal echt nog ff moeten wachten. Als je kan wachten tot de 4e kan je dat doen, maar krijg je dan direct de uitslag? een test heeft ook wel iets toch? maar doe het dan wel met een kv 2 voor 5 he! Ik duim dat die pendel gelijk had en dat die foto shoot nog door gaat!!
Haha ik hoop het ook... Ja heb testen thuis liggen van kv 2 voor 5. En ik mag s'ochtends bloed laten prikken en kan dan om 13 uur bellen. En omdat 14 dagen na IUI op zaterdag valt hoef ik pas smaandags bloed te prikken dus ja ik denk haast wel dat ik zaterdag zelf een testje doe....haha. We zullen zien.