Wennes en het IVM traject!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door butterfly0511, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meis,

Hoe is het met je?
    Denk aan je, dikke knuff!

2. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Helaas is de escape IUI ook op niets uitgelopen. Afgelopen zaterdag NOD maar geen ongi. Zondagochtend de laatste utrogestan bolletjes gepakt en getest..negatief. Dus de bolletjes stellen mijn ongi uit. Vandaag bloedtest gehad en idd negatief. Nu 13 jan evaluatiegesprek en dan hoor ik hoe ze me nu willen gaan stimuleren. Ben erg benieuwd.

Voel me niet echt depri, normaal is dat veel erger als het negatief is, maar deze keer valt echt mee gelukkig. Op naar een nieuwe kans en hopelijk nu een reeele kans dmv ICSI.

3. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meis,

Hoe is het met je? Zie dat je 13 jan een evaluatie gesprek hebt, spannend! Heel veel succes woensdag, kom zeker even weer kijken hoe het gegaan is!

4. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Thnx, houd je op de hoogte. Ben zo benieuwd hoe ze me nu willen gaan stimuleren.

lees dat het bij jou nu ook spannend gaat worden. Mijn duimen draaien. dikke knuff

5. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Vandaag evaluatie gesprek gehad en we gaan weer iets anders proberen. De arts gaf aan dat het voor hun ook zoeken was naar de weg die bij mij wil gaan werken.
    Ga vanaaf beginnen met provera om menstruatie op te wekken en dan mag ik op cd 2 al meteen beginnen met de gonal. Op cd 6 moet ik beginnen met cetrotine of iets dergelijks. Dit is ook een spuit maar mag niet samengevoegd worden met de gonal:(. Dus dan hebben we als het goed is in febr onze ICSI.
    Mocht deze manier nu ook niet werken dan zou ik in aanmerking kunnen komen voor IVM want ik ben de "ideale" patient. Maar hier gaan we verder op in als dit niet gaat werken.

Ben zo blij dat we zo snel weer verder gaan.

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wat fijn dat jullie weer snel verder kunnen. Hopelijk verloopt deze poging wel goed. Spreek je in het februari topic!

Liefs Zora

7. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Wennes,

Hoe is het met je? Hoe gaat het je met spuiten?
    Moet je binnenkort nog weer voor een echo?
    Spannend hoor! Ik duim voor je!

8. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Hoi hoi
    Ben nog niet aan het spuiten. Nu bezig met kuurtje Provera om menstruatie op te wekken. Nog 5 daagjes en dan een dag of 4 later komt ongi.

Dus hier nog weinig nieuws te melden.
    Nog even opladen voordat het weer begint.
    Moet zeggen dat ik wel opzie tegen het spuiten. De gonalspuit doe ik in een prikpen en zo spuit ik, dus hoef zelf geen spuit te zetten. Maar nu met de cetrotide moet ik wel echt een spuit zetten en die naald is vrij lang;). En als ik je vertel dat een van mijn redenen om met opleiding verpleegkundige te stoppen , het zetten van spuiten was, nou dan weet je het wel:(.
    Maar goed ook hier zullen we wel uitkomen.

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wennes,
    even een hart onder de riem voor joe.

knuf!

10. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Wennes,

Wil even laten weten dat ik aan je denk! Dikke knuff!

11. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Thnx erg lief van je Elin.
    Hier vrijdag de laatste provera tablet genomen nu afwachten dus.
    Had net al wel wat rose met afvegen dus even afwachten of dit nu al menstruatie is.
    Zoja is het lekker snel en gaan we weer echt beginnen:).
    Ben vol vertrouwen, hopelijk blijft het zo

12. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Wennes,

Wat spannend allemaal weer! Hoop dat het je menstruatie is, zodat je kan beginnen!
    Ga heel hard voor je duimen en blijf je zeker volgen!

13. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Zo zie dat ik hier al een tijdje niet meer geschreven heb. En jeej wat is er weer een hoop gebeurd.
    Ondertussen nog steeds druk aan het broeden hier, maar geloof dat ik niet zo'n goede broedkip ben:(

Vandaag is het cd 16 en ben aanbeland bij 300ie Gonal:$.
    Heb tussendoor last gehad van onverklaarbaar bloedverlies.

Afgelopen maandag met positief gevoel uit zh gekomen. Er zaten 4 a 5 follikels van 11mm. Toch zeiden we tegen elkaar: het is goed nieuws maar eerst maar eens een paar dagen afwachten. (Bij ons tot nu toe nog nooit meer dan 1 follikel gaan groeien terwijl ze steeds maar weer bang zijn voor overstimulatie). Het gonal werd opgehoogd naar 225 en donderdag weer terug.
    Nou donderdag waren er nog steeds 4 a 5 follikels te zien maar nog steeds van 10 a 11mm dus er was totaal niets veranderd terwijl gonal wel van 187,5ie naar 225ie was gegaan.
    Dusss nu is er opgehoogd naar 300ie en mag ik maandag weer terug.

Misschien maar eens verkleed gaan de komende dagen als broedkip misschien dat mijn lichaam het dan snapt:(:(:(.

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    jeetje wennes,

wat veel gonal en wat reageren die eitjes daar lazy op inderdaad!
    mopper!!

misschien helpt broedkippak inderdaad?

en bloedverlies is niet te verklaren?
    successsmak!

15. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Nou dit broedkipje begint het volgens mij te snappen.
    Rechts zat er 1 van 15 en 1 van 14 en dan nog een aantal(volgens mij 3) van 12 mm. Links was het iets rustiger. 3 van 11 a 12mm. Verder wel een stuk of 20 van onder de 10mm:$!!
    Moet zeggen dat ik het voor het eerst ook voel in mijn buik....niet zo fijn;). Zelfs de echo was vrij gevoelig, dit heb ik nog nooit gehad. Nouja alles voor de eitjes.
    Woensdag weer terug en tot dan 300ie blijven spuiten, voor nu: snel verder broeden:)

16. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Yeah!!!!!!!!!
    Go broedkippie!!

17. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Vandaag alweer de 5e fm gehad.
    Nou ik reageren doe ik wel op de 300ie.
    Er zaten 17 follikels van tussen de 11 en 18mm.
    En nog eens 20 onder de 10mm.
    Ze snapte wel dat ik last van mijn buik heb. Nu gaan we de gonal terug brengen naar de 187,ie in de hoop dat de grotere doorgoeien( een stuk of 5) en de kleinere van 11 en 12mm stil blijven staan.
    Op naar vrijdag.

kussssss

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Op naar vrijdag en hopelijk doet het verlagen van de medicatie wat de bedoeling is en heb jij ook snel de punctie meid. Liefs Zora

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wennes ik schrijf het hier ook nog ff.
    Ga aub protifar halen bij de apotheker, met zoveel follikels krijg ik akelige herinneringen aan mijn overstimulatie.
    Dit zijn eiwitten en die vermijden het min of meer.
    Zou niet willen dat je ook nog overstimulatie krijgt!

20. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey wennes,

Wil je ook even laten weten dat ik aan je denk! Ik duim voor je dat het er vrijdag goed uitziet. Dikke knuff!

Deel Deze Pagina