thnx meiden voor het vele duimen en.....het heeft zin werk gedaan. Eindelijk na een week geen groei was er vandaag vooruitgang geboekt. Hij zat maar liefst op 9 mm, dus op naar de punctie. Zaterdag zal het dan zover zijn en moet heel eerlijk zeggen dat ik er nu al kriebels van in mijn buik heb. Zie daar zooo tegenop, maarja ik weet dat het zal moeten dus kan er toch niets aan veranderen. Omdat de follikels nog onrijp en klein zijn, zal het hoogstwaarschijnlijk wat langer duren en wat pijnlijker zijn. Hoop zo dat het meevalt en dat het "te doen" is. Ach we zijn weer een stap dichterbij ons wondertje zullen we maar denken
Fijn dat ze gegroeid zijn meid, gelukkig maar! Is allemaal al spannend genoeg. Nu op naar de punctie. Mijn ervaring is inderdaad wel dat wat kleinere follikels aanprikken iets pijnlijker is, maar is bij iedereen weer verschillend hoor. Hou er gewoon rekening mee dat het pijn gaat doen dan kan het alleen maar meevallen. Succes en sterkte alvast!
Oh Wennes, we gaan de duimen driedubbel laten draaien. Hield iedere keer je topic in de gaten want was zo benieuwd maar nu toch vooruitgang geboekt. En dan zaterdag de punctie, spannend, spannend!! Zal aan je denken hoor en we gaan voor een positief resultaat in 2010!!!
De punctie zit erop..... En had me echt op het ergste voorbereid helemaal omdat ik wist dat het iets moeilijker zou zijn, omdat de follikels erg klein waren. Nu bleek ik ook nog eens erg beweeglijke eierstokken te hebben waardoor het nog moeilijker was om de follikels aan te prikken. Rechts was te doen. Het deed echt wel pijn, maar gelukkig kon ik het hebben door goed in en uit te ademen. Toen op naar links. Ze moest al iets harder drukken met het echo apparaat om hem goed in beeld te krijgen, dit was al niet fijn. Na een aantal follikels aangrprikt te hebben raakte de naals verstopt dus die moest doorgespoeld worden. En vanaf toen was het niet meer te verdragen. Ik kreeg opeens zo'n pijn, bleek ze mijn buikvlies aangeprikt te hebben. Daarna nog een aantal follikels aangeprikt maar ik kon niet meer. Deed echt zo'n pijn, gelukkig was het toen ook klaar. Maar over het algemeen is het me "meegevallen". Het doet echt pijn, maar ik kon het verdragen. Behalve de laatste 2 min. ofzo dan. Kreeg wel complimenten dat ik het zo goed gedaan had omdat het geen gemakkelijke punctie was en dat ik toch ontspannen bleef. Nu is het wachten op het telefoontje van het lab of er daadwerkelijke eicellen zijn gevonden, dus wordt vervolgd.
14 eicellen gevonden, nu maar duimen dat ze goed rijp groeien en daarna goed bevrucht worden en goed delen, maar de 1ste hordes zijn genomen
wennes klinkt pijnlijk maar 14 eicellen daar doe je het voor nu goed groeien en dat mannetje dan aan de bak mag dikke knuff
Nou, het begin is gemaakt. Lijkt mij ook echt shit zo'n punctie maar je hebt het achter de rug!! Wanneer hoor je of het goed gedeeld is enz?? an weet ik wanneer het volgende duimdagje is
woensdag is als het goed is de terugplaatsing. Mocht het niet goed zijn gegaan horen we dat ook pas woensdag. Dus nu weer tot woensdag in spanning.
IEK Wennes, dat is ineens snel gegaan zeg. Kom ik even niet kijken op het forum, heb jij ineens al een punctie gehad. Super zeg!! Het vele duimen hier heeft dus geholpen. En 14 eicellen, goed zo!! Nu maar verder hopen dat ze allemaal bevrucht gaan worden en dat je woensdag de terugplaatsing hebt. Kga weer voor je duimen hoor
Hoi meiden, Heb even een vraagje, hebben jullie de dag na de punctie ook last gehad van misselijkheid en een weeig gevoel?? Niet dat ik heb moeten spugen hoor, maar gewoon echt niet lekker. Ook het eten en drinken smaakte gewoon echt vies. Gelukkig is het nu ver weg. Zou misschien ook van de pregnyl kunnen zijn? Alhoewel ik dat de vorige keren niet had. Verder voel ik me goed. Gisteren nog wel wat pijn gehad, maar op zich valt het mee. Voelt een beetje beurs aan. Ga morgen maar eens kijken of ik meekan doen met mijn voetbalteam. En nu op naar woensdag, hoop zoooo dat er goede embryo's bijzitten. Wat is dat wachten zenuwslopend en na woensdag komen er nog 2 weken aan
Hey meis, zie dat je de punctie achter de rug hebt, gelukkig! Dat weeigie kan van de Pregnyl zijn, maar ook van de punctie, je lichaam krijgt daar wel een optater door. Nu wachten tot woendsdag, nog maar 2 daagjes gelukkig, maar wat is dat stomme wachten zenuwslopend he? Nou, ik duim mee voor mooie emmy's meid! Dikke knuffel en sterkte met wachten!
o wennes spannend hoor ga voor je duimen dat er morgen goed bericht komt en over 2 weken geweldig bericht
Thnx lieverds. De zenuwen beginnen te komen. We willen na tp iets leuks gaan doen, zou dat gaan of moet je heel rustig aan doen? We willen graag naar burgers Zoo
Hey wennes, Kwam even bij je kijken en zie dat je de punctie achter de rug hebt! En morgen een spannende dag! Ik ga heel hard voor je duimen! Dikke knuff!
We hadden 7 bevruchtingen en we zijn nu de trotse bezitters van de hele goeie Emmy's werd verteld. Nu zijn we onderweg naar de dierentuin ff iets leuks doen.