Hey allemaal, deze ronde helemaal geen gekke klachten en dus totaal onverwachts 3/4 dagen voor nod deze test. Het is heeeeel licht en dus geen klachten, wat denken jullie?? x
Oh gelukkig, ik ben mijzelf niet compleet gek aan het maken! Het gekke is dat ik al 5 maanden alleen maar wittere testen dan deze heb gehad en mij elke keer zwanger voelde en nu niet.. ik hoop dat iemand ervaring heeft met Etos early en zo’n dus lijntje..
Dat je niets voelt zegt niets. Het kan juist een goed teken zijn. Ik voel altijd heel veel en ben nog nooit zwanger geweest. Ik vind de etos testen heel betrouwbaar en heb nog nooit een indroger gehad met die testen.
Dat is een hele fijne reactie, bedankt daarvoor!! Ik ga dan nu maar hopen dat het oploopt! Voor jou hopelijk ook snel hoopgevend goed zwangerschap nieuws xx
Ik denk wel een streepje te zien! Symptomen hoef je (nog) niet te hebben als je pril zwanger zou zijn. Ik had ook geen symptomen, behalve dat ik overtijd was. Ik hoop dat je binnenkort een duidelijkere test in handen mag hebben!