Zijn er vrouwen die na ronde 20 nog spontaan zwanger zijn geworden? En wie kan me wat meer uitleggen over de 35%? Ff kleine uitleg: heb 3 meiden waar ik vlot zwanger van ben geworden maar dat was met mijn ex. Nu willen mijn vriend en ik graag ook nog een kindje samen en heb in 2019 miskraam gehad maar daarna wil het niet meer lukken vandaag gesprek gehad en zijn onze slagingspercentage besproken dat was 35% dat het binnen jaar ging lukken mits zijn zaad goed is ( waar de twijfel ligt) ik heb zelf een prachtige cyclus en elke maand een smiley ondanks maar 1 eileider, we hebben besproken om het tot juni zelf te doen en dan dingen laten controleren.
Hier heeft het bij de eerste 3+ jaar geduurd. In het ziekenhuis kregen we een slagingskans van 25%. Dat is gewoon het gemiddelde wat ze uitrekenen aan de hand van onderzoeken bij jou en bij hem en je geschiedenis of je al kinderen hebt. Maar jullie hebben dus nog geen zaad onderzoek gehad? (die was bij ons sterk verminderd) Uiteindelijk via iui zwanger geworden. Nu is de 2de onderweg. Deze kwam "spontaan" na de geboorte en bv periode nooit meer aan de ac geweest. En toen me zoontje 15 maanden was dus zwanger geraakt.
Alles kan. Hier na 2 medische trajecten opeens toen de jongste net 1 werd een spontane zwangerschap. We gebruikten dan ook geen AC maar hee, wie verwacht nou dat dat spontaan gebeurt bij PCOS en 2 eerdere trajecten. Wij sloegen steil achterover. Kon het echt niet geloven.
Dito hier! En nu na de bevalling van de jongste zelfs hoogstwaarschijnlijk geen PCOS meer (zie banner voor de regelmatige cyclussen)!
I Ik na de bevalling ook elke maand wel gebloed ben ik na gaan kijken. Had trouwens nog wel ff spiraal gehad. Na verwijderen wel een soort van cyclus gekregen. Variërend van 31-40 dagen. Dus dat is schijnbaar nog "normaal". Niks soort van, gewoon een die hard eigen cyclus voor het eerst in 16 jaar!
O fijn om te horen soms heb ju het even nodig om positieve verhalen te horen geeft ju weer wat moed en hoop
Hier raakt de hoop ook wel op. Ronde 21. Wij hebben zelfs een slagingskans van 60%. Ook het afgelopen jaar. Maar daar is ook niets uit voort gekomen. De hoop blijven houden is soms heel erg lastig. Zelfs dat ik ooit moeder ga worden ga ik steeds meer aan twijfelen
Ik ben spontaan zwanger geworden na ronde 30! Was alle rondes bezig met ovu testen en mn cyclus bijhouden etc! Toen had ik het voor 1 ronde los gelaten en was opeens zwanger! Werd helaas wel een miskraam
Oh wat verdrietig om te horen. En wel fijn dat het dan eindelijk is gelukt. Hier waren wij ook heel blij dat het toen er ineens was. Maar echt los laten lukt mij niet hoor. Ik weet altijd wel ongeveer wanneer vruchtbare periode is. Dus ja zo lastig allemaal