Hey meiden! Ik wil heel graag weten of jullie ook tijdens het zwanger worden hebben meegemaakt! De 28 aug was ik zeer vruchtbaar, toen hebben we geklust Woensdag 2 september lichte bloeding, nadat we intiem waren geweest. Donderdag echt mega weinig bruinverlies. Vandaag (vrijdag) in de ochtend weer lichtroodbloedverlies en in de avond weer bruin? Zaterdag bruin, zondag bruin en vandaag (maandag) weer bruin (wel minimaal). Ik moet 11 sep pas ongesteld worden. 10 dagen voor mijn nod dus al lichtjes bloed verloren. Kan iemand mij helpen? Wie heeft dit eerder gehad? Zo afwisselend qua kleur?
Hoi Dat heb ik ook gehad. 1,5 week na me menstruatie lichte roze bloeding, daarna beetje bruin, toen weer beetje rood roze en toen weer bruin. Ben naar de huisarts geweest en die vertelde dat het een vroege eisprong kon zijn of dat ik zwanger kon zijn geweest en het is afgestoten maar dat kon ze niet met zekerheid zeggen. Moest mijn volgende menstruatie afwachten en alles goed bij houden zoals symptomen, bloedingen ect. Nu in mijn volgende menstruatie 10 sep. Heb nu echt last van klachten hoofdpijn, rugpijn,krampen, geen geuren kunnen verdragen en heel heel erg moe. Maar moet het dus even afwachten volgens de huisarts. Hoop dat je al wat meer duidelijkheid heb want ik word echt gek hier. Steeds meer symptomen erbij maar elke keer niet zwanger We zijn bezig vanaf april dit jaar. ( voor een tweede)
hoi, ik denk ik steek even iemand een hart onder de riem. Ik dacht gewoon ongesteld te zijn geworden heb tot aan de 6e week zwangerschap gebloed, van rood naar bruin naar niks en naar weer rood. Daarna niks meer tot week 19 en vanaf week 19 tot einde zwangerschap gebloed. Ik heb een gezonden dochter van acht weken succes en ik duim voor je!
@Dani27 oooo wauw echt! Mijn beste vriendin had dat ook die kwam na 3 maanden zwangerschap erachter dat ze zwanger was. Gewoon soort ongesteldheid gehad dus ze dacht dat ze gewoon menstrueerden. Toen werd ze ziek ze had een parasiet van vakantie en in het ziekenhuis kwam ze er dus achter dat ze zwanger was. Nog een paar dagen wachten dan weet ik of ik kan testen of niet.
@petitcherry wat spannend! Ja, gek he? Ik snap er niets van! Ik ga denk ik morgen testen hoor...heb een Kruidvat test liggen, maar ben zoooo bang dat het weer niet zo is ((((((
@Yasmine86 Ja vervelend is dat he, ik kon niet wachten toch stiekem een test gedaan wetende dat het veel te vroeg is, maar niets gewoon negatief. Toch maar de 10de afwachten.
@petitcherry Oh, dat is jammer hoe gaat het vandaag? Ik heb vanochtend getest en negatief. Ik was wel om 04:00 gaan plassen en was te moe om te testen. Om 09:30 pas getest. Vandaag heb ik trouwens helemaal geen bloed meer. Wat kan een vrouwenlichaam toch raar zijn! @Dani27 wat geweldig! Ik hoop het )) @Jajo heeeeel erg spannend! De laatste dagen zijn het zwaarst! Vrijdag pas maar weer testen! Dank je wel!
@Yasmine86 vandaag nog steeds die vervelende symptomen, nog geen bloedingen ook nog niet getest ga denk ik vrijdag als ik nog niet mijn menstruatie heb gehad weer testen. Snap inderdaad ook niets meer van het vrouwenlichaam en die hormonen om gekkkkk van te worden :x Bij de eerste ging alles veel makkelijker. Marja we wachten af. Hopelijk voor jou ook snel een positieve test .
Ik neem sinds eind aug. Geen pil meer. Daarna ng mijn gewonen pilregels gehad. Nu sinds een kleine week ook bruin, rood, niets, veel weinig ik kan er geen staat opgaan. Maar dat komt doordat de hormonen zich ng aan het regelen zijn.