Sinds een paar maanden kriebelt het bij mij weer voor een derde. Na lang twijfelen gaan we er voor! We twijfelden omdat het niet zo lekker ging tussen ons en door sommige praktische dingen maar we zijn er over uit. We blijven bij elkaar en we willen een groot gezin. Manlief vind het wel nog erg vroeg omdat de jongste bijna twee wordt. Hij wil liever wachten totdat zij zelfstandig is. Ik wil juist weinig leeftijdsverschil en we zitten nu toch in dit ritme. Heb hem daarin kunnen overtuigen Net ongesteldheid achter de rug, vitamines binnen en we gaan ervoor. Zo spannend weer en leuk dat ik alles nog eens mag ervaren, maar nu echt de laatste keer.
We hebben een zoon van 4,5 en een dochtertje dat volgende week 2 wordt. Dan zit er telkens ongeveer 2,5 a 3 jaar tussen. Vind ik wel ideaal
Das leuk zo weinig leeftijd verschil !!!! Mijn oudste is 4,5 en mijn jongste is in nov 2 geworden nu inmiddels 21 weken zwanger van onze derde Beeb. Merk wel dat het pittig is mijn jongste is een doerak, een echte ondeugd... Succes en veel plezier met zwanger worden
Veel plezier!!! Hier nog in dubio voor de derde! Mijn keuze was juist de jongste rond de 4 jr en dan de derde, helaas werd dat een mk. Nu heel veel twijfel...
Oeh spannend, wij ook nog in dubio... gaat t nog wat toevoegen of is t ook gewoon goed zo... altijd gedroomd van een groot gezin, maar nu we hier zijn, twijfelen we beide enorm... Leuk om te lezen dat jullie er wel lekker voor gaan! Geniet maar weer van deze spannende tijd...