Foofer: Haha ja I know! Erg hè.. en ik ben nu ook ineens misselijk. God wat kan een mens zichzelf gek maken.... Ik heb verder ongeveer dezelfde opsomming haha, laten we hopen dat dat dus een goed teken is!! En heb je foto van je testje? Kunnen we mee turen
Nee heb geen foto meer gemaakt, dat was echt niet te zien. Het was gewoon echt te vroeg. Hij ligt al in de prullenbak. Hoeveelste ronde is dit voor jou?
@foofer het enige wat ik denk te voelen zijn wat gevoeligere borsten. Maar lang niet zo erg dan toen ik zwanger was van mijn 1e. En soms voel ik het ook bijna niet, dus twijfel of ik het wel echt voel. Wat steekjes gehad in mijn baarmoeder (omgeving) maar niets echt! Dus eigenlijk geen symptonen. Maar ik ken mezelf, wil wel wachten tot NOD, maar denk dat ik niet kan wachten en morgenochtend 1e werk n testje doe!
Foofer: Dit is mijn 1ste ronde na de miskraam en ik ben meteen zwanger geraakt na het stoppen van de pil, maar dat ging dus mis. Ben wat dat betreft echt een geluksbal geweest omdat ik zo snel zwanger raakte. We zullen zien of het geluk nog eens aan mn zijde is en anders gaan we gewoon met frisse moed naar de volgende ronde!
@yossie haha kun jij jezelf ook al niet in bedwang houden Het is ook zo leuk om te doen he! Succes alvast @Inge Jammer dat het mis is gegaan. Wel fijn om te weten dat je erg vruchtbaar bent Had je deze symptomen ook bij je vorige zwangerschap?
Jep had dezelfde symptonen, tenminste de steken in mn liezen en had ook wel rommelende darmen. Maar nu denk ik eerder dat ik een griepje overkrijg van mn dochtertje, ben misselijk, rommelende darmen, overal spierpijn en rillerig. Dat lijkt toch echt op een griepje helaas!
Het is niet te hopen, maar het klinkt inderdaad als een griepje. Zeker als je dochtertje al ziek is geweest. Ach wie weet is het gewoon beide, zwanger en griep! Daar gaan we gewoon voor
Op naar de positieve testjes de komende dagen. Dan hoeven we ons niet langer gek te maken! of op naar de mensturatie, hoeven we ons ook niet meer gek te maken, maar liever optie 1!
Nee. neem maar van mij aan dat het geen nut heeft om zo vroeg al te testen. Tenzij je NOD misschien toch eerder is? Heb je ovutesten gebruikt?
Nee, geen testen gebruikt. Ik denk altijd mijn ovulatie te voelen, maar of het de ovulatie is weet ik natuurlijk niet zeker. En ik hou mijn afscheiding een beetje in de gaten. Maar waarschijnlijk is mijn ovulatie later geweest. Volgens mij donderdag of vrijdag (wel zaterdag het meeste vruchtbare slijm). Vorige maand ook zo. Dus dan zou testen wel erg vroeg zijn... Bij de 1e zwangerschap was mijn ovulatie volgens mij ook rond dag 16 van de cyclus. Testte toen 2 dagen voor NOD positief. Maar toen teste ik alleen omdat mijn bosten tegen die tijd zo'n zeer deden dat ik anders naar de HA zou gaan.
Ja denk wel dat dat het beste is. Ik moet ook echt proberen om morgen niet te gaan testen.. Maar kan nog niks beloven haha
Hier kon ik me niet inhouden, dus vanochtend toch een testje gedaan, helaas negatief... Maar dat is dus 9DPO, dus nog een beetje aan de vroege kant, maar ik heb en een slechte kijk op...
Thanks yossie! Maarreh.. 9dpo is ook wel veel te vroeg hè! Daar kun je echt nog niks aan afleiden meid, probeer het over een paar dagen nog eens! Wil echt nog niet zeggen dat je niet zwanger bent!
I know, maar toch.... Ik zit nu 4 dagen voor NOD. Dus het zou kunnen. Maar vorige keer teste ik met dezelfde test (testjezelf) 2 dagen voor NOD, maar een zeer licht streepje. Dus die was eerder echt nog niet positief geweest. Geeft me toch weer hoop. Ik snap de grote onzekerheid niet (want het is echt niet normaal meer!). Mijn wens nu voor een kindje is echt veel groter als voor de 1e. Ik zit natuurlijk pas in de 1e ronde (nou ja, ronde 1,5 omdat we vorige maand niet geklust rond ovulatie, aangezien ik deze denk te voelen), maar ja vorige keer was het in de 1e ronde raak.