Wens voor 2e kindje nog groter?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yossie, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Yossie: die test wil nog niks zeggen, alles kan nog. ;) Ik ben zelf ook zo'n vroege tester, kan het nooit laten. :):D Op zich kan ik het nu allemaal wel los laten, ben er de hele maand niet zo heel erg mee bezig, maar tegen mijn NOD wordt het ineens mega-spannend en dan móet ik dus altijd testen. Ik had dat ook niet verwacht, maar het is toch de natuur denk ik. Je bent gewoon heel erg toe aan een tweede kindje en dan wil je het net zo graag als bij de eerste. Hopelijk heb jij snel goed nieuws! Mijn NOD is pas 10 maart...

2. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Thanx voor de bemoedigende woorden!

Idd, de spanning wordt narmate de NOD dichterbij komt steeds hoger... Ik ben hier niet echt voor gemaakt merk ik wel. Pfffff, wat n stresskip;).

En dan te bedenken dat ik eerst nog heel erg twijfelde of we wel al aan een 2e moesten beginnen:D:D:D

3. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Hihi het is iedere maand alsof we met een wedstrijd bezig zijn die we moeten winnen!

4. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Maar de prijs die er te "winnen" is, is ook de mooiste prijs die er is;)

5. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Ik kom hier ook even meekletsen ;)
    want ik herken me hier ook in.
    Onze eerste ronde is inmiddels geweest maar we hebben niet kunnen klussen tijdens de ovulatieweek.

We hebben een zoon van 2,5 en nu we er weer voor willen gaan is het net alsof de druk hoger ligt, omdat ik het wel leuk zou vinden als onze zoon iets aan zijn brusje (broertje of zusje) zal hebben met het spelen of met vakanties later etc.

Hebben jullie trouwens ook dat jullie een soort angst hebben dat het helemaal niet lukt? Het is heel vreemd maar dat akelig gevoel bekruipt me al vanaf moment dat ik stopte met de pil, en begon met het foliumzuur.
    Het zal er wel bij horen, maar we proberen toch positief te blijven tenslotte is dit nog maar ronde 1!
    We gaan ervoor!!

6. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    @Rockmade, die angst dat het helemaal niet zou lukken was bij de 1e een stuk groter, dacht echt dat ik vanalles had:). Mede door vrienden van ons die toen al 1 jaar bezig waren en nu nog steeds in de MMM zitten. Nu is het al 1x gelukt, en dat nog wel in ronde 1, dus die angst is nu een stuk minder, hoewel die kans natuurlijk wel aanwezig is. Maar de wens voor de 2e is en blijft groter dan voor de 1e. Hoewel ik voor we van start gingen beide keren twijfels bleef houden. Nu eenmaal begonnen zijn die twijfels volledig verdwenen.

En jou gevoel dat je wil dat je wil dat de kids nog iets aan elkaar hebben, herken in nu al. Ik ben nu al bang dat als het te lang duurt ze niets meer aan elkaar hebben.

Hopen op snel een positieve zwangerschapstest!

7. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    O wat fijn, dit topic! Ik herken het zo, mijn zoontje is bijna zeven maanden en we hebben pas een maand geleden uitgesproken dat we een tweede willen maar het is zo spannend! En tegelijk ook helemaal niet, geef nog steeds best veel bv dus de kans is klein. Aan de andere kant is het wel heel erg aan het rommelen van binnen en misschien heb ik wel al een ovulatie gehad...
    De vorige keer duurde het vrij lang (2 jaar, met twee mk's erbij) dus ben benieuwd.
    Ik moet echt op mijn handen zitten om niet te gaan testen!:)

Gefeliciteerd Inge, wat een knaller!!

8. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @inge gefeliciteerd!! Wat een duidelijke streep, geweldig! Ik heb vandaag ook positief getest!!! Heb vanaf donderdagavond elke dag getest en er waren tuurstreepjes zichtbaar. Die van vanochtend was geen tuurstreep meer! Zo gaaf. Begin ook alweer af en toe misselijk te worden en ben ook moe. Maar o zo gelukkig :)

@yossie geef niet op! Geen bloed geeft moed zeggen ze altijd zo mooi. Heb je nog symptomen?

9. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    @jantine wat vervelend dat het bij de eerste zo lang duurde en 2 nl, wat erg. Succes deze x! Op naar een snelle en goede zwangerschap!

@foofer, gefeliciteerd, nu genieten.

Tegen beter weten in vanmiddag weer getest. Wederom omo-wit. Tja eigen schuld! Dinsdag ochtend maar weer. Hopen dat mijn menstruatie uitblijft. Heb n zeer regelmatige cyclus, altijd 28 dagen, soms 27 maar dan wordt ik t in deavond ipv in de ochtend.

10. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Dank je Yossie! Jij ook veel succes, ik begrijp dat er deze ronde nog van alles mogelijk is, spannend!!

11. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Inge, gefeliciteerd!!

@Foofer, gefeliciteerd!!

Geniet er lekker van! :-D

12. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Foofer: yes!!! Gefeliciteerd!!! :D:D

Ik hoop dat de rest vd dames ook heel snel volgen!!

13. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    #53 Lara1985, 26 feb 2013
    Laatst bewerkt: 26 feb 2013
    Hoi dames,

Hier exact hetzelfde. Bij onze eerste ging ik uit van een traject van jaren omdat bij mij in de familie de vrouwen niet snel zwanger worden. Maar ik was meteen in de eerste maand zwanger :)
    Op 24 juli 2011 is ons zoontje geboren.
    Dus toen wij voor de tweede wilde gaan, gelijk maar even 9maanden vooruit kijken. (Stom natuurlijk) toch nog maar een cyclus wachten vanwege de vakantie die al geboekt was.
    15 februari mijn eisprong gehad en goed geklust. Een week later een kleine innestelingsbloeding gehad. Net als bij mijn vorige zwangerschap. Hoppa dachten wij. Helaas kwam een paar dagen geleden heel veel bloedverlies. Mijn NOD zou pas 1maart zijn. Dus het was geen gewone ongi :(
    Maar o wat wil ik graag zwanger worden en wat valt het zwaar dat het niet gelukt is afgelopen maand.
    Wat mooi dat een aantal van jullie al weer zwanger is!

14. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Haha zo voelt het wat betreft het testen, voor mij precies hetzelfde!! Neem me elke maand voor om niet voor mijn nod te testen maar ik verlies de wedstrijd elke maand weer :D

15. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Dat is zeker waar!!

16. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Hihi, die wedstrijd heb ik idd ook verloren...

Vandaag negatieve test, maar nog steeds geen ongi. Mijn cyclus is nog nooit langer dan 28 dagen geweest, altijd 28 met heel soms 27 dagen. Maar de test zegt toch echt iets anders:x

Deel Deze Pagina