Wat leuk om te lezen dat er zoveel voor een tweede kindje gaan. Hier is de wens vanuit mij erg aanwezig maar mijn man wil graag nog wachten. Voor onze eerste zoon heb ik 2 miskramen gehad en zijn we 7 rondes bezig geweest. Alleen heeft mijn zoon een ziekte en heb ik 25% kans bij een volgende het weer te hebben. Aangezien er dan erg veel nachtvoedingen zullen zijn wil ik graag nog een zoontje wat tussen de middag nog slaapt. Hopelijk hier ook snel voor een tweede. Veel succes meiden en hoop dat de kleintjes er snel zullen zijn.
heel spannend allemaal weer! Wij gaan vanaf nu ook voor een tweede, heb ook al 1 zoon. Hoop voor iedereen dat het snel raak is!
@blessedmom; leuk dat jullie voor de volgende gaan. Ik lees dat je je spiraaltje hebt laten verwijderen, ik laat hem er morgen uithalen maar kijk er enorm tegenop. Het plaatsen (4wkn na bevalling) deed onwijs pijn. Dus ook voor ons op naar de 2e. Onze zoon is net 2 geworden. Kijken hoe lang het nu duurt voordat het raak is.
Hej meiden, hoe gaat het met iedereen? Hier zit ik al op dag 32 (na eerste keer ongi na BV). Heb tijdje met ovulatietesten getest, maar na 2 weken nog geen positieve test ben ik er weer mee gestopt. Denk dat ik gewoon een hele lange cyclus heb. Heb verder niet meer getest, omdat ik anders denk teleurgesteld te worden. Als dit weekend nog niks is gebeurt, misschien maar keertje testen?? Wat vinden jullie?
Hoi meiden! Wij zijn ook bezig voor een tweede, gaan nu geloof ik ronde 6 in! Mijn zoontje is bijna twee! Van hem was ik snel zwanger dus moet zeggen dat het wel erg kriebelt nu.. Door omstandigheden hebben we het even moeten uitstellen dus dat vergroot het ongeduld nog iets meer. Ik heb een aantal maanden OvU testjes gebruikt maar nu niet meer. Hopelijk snel raak binnenkort! Mijn menstruatie is net afgelopen dus denk volgende week ei? Patjuh, je menstruatie kan best even onregelmatig zijn na bv, had ik wel iig! Maar je zou een (goedkoop) testje kunnen wagen als je duidelijkheid wil? Dan weet je t tenminste!
Helaas, net ongi geworden na cyclus van 36 dagen. Op naar ronde 2 Blijkbaar was mijn ei net 1 dag nadat ik gestopt was met testen haha xD
Ook wij zijn afgelopen week gestopt met de pil en willen voor een tweede kindje gaan! Maar nu twijfelen of we direct deze maand "serieus" gaan proberen of nog een maandje wachten.. Ons zoontje wordt in april 2 en willen eigenlijk niet dat ze dadelijk tegelijk jarig zijn... (Zoontje is 4 1/2 week te vroeg geboren...)
Is dat heel erg??!! 😊 Vorige keer waren we direct zwanger maar we weten ook dat de kans klein is dat dat nu weer het geval is!
@blessedmom gefeliciteerd! Wat leuk. Hoe ver ben je nu☺? En hoe lang duurde het uiteindelijk bij jullie ? Wij willen ook graag een tweede. Wij hebben een zoon van net 2 en ik heb over twee weken een afspraak om mijn spiraal te verwijderen. Ik ben zo benieuwd hoe lang het duurt enzovoort.
Hoi! Hier ook een actieve wens voor een 2e! deze maand begonnen, ik vind het weer reuze spannend! Ik heb al een dochter van bijna 20 maanden. Ruim 1,5 jaar dus. Blessedmom gefeliciteerd met je zwangerschap! Rest: heel veel succes!! Ik duim mee!
Het was de eerste ronde raak. Ik zit nu op 5 weken en 3 dagen Heel spannend allemaal! ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn ! Verder voel ik me goed, heb alleen last van pijnlijke borsten, ben sneller moe en heb enorme honger haha. Mijn vriend zegt wel dat ik wat humeuriger ben
Onwerkelijk he als je zo snel zwanger bent? Ik was dat ook bij mijn dochter, ik wist niet wat me overkwam!
Hier ook een hele sterke wens voor een broertje of zusje En we beginnen deze maand aan de eerste ronde, super spannend. Hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn! Blessedmom, gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo snel raak is!