Hoi wens09, Wat is een forum met zo'n topic toch fijn om elkaars verhaal te horen hè.. En de bevestiging dat je niet alleen bent. Gisteren heb ik af en toe krom gelopen van de ovupijn maar toch nog gezellig gemaakt met manlief. Vanmorgen was de pijn weg. Zou het nog nut hebben (voor dit doel) om het vanavond nog eens te doen? Eitje leeft ong 12u toch? Vanavond kunnen we het op z'n vroegst doen.. Of zal ik het maar loslaten en hopen op het beste? Zoals ik al eerder heb gemeld nemen we na deze ronde even pauze. In oktober gaan we een weekje met vakantie en dat valt precies met de menstruatie (hopend van niet!). We hebben wel gezien dat je het niet plannen maar je kan er wel rekening mee houden. Zelf heb ik liever geen juli of augustus baby dus daarom slaan we oktober en november ook over. Ja.. En dan zitten we alweer in december. Mocht het deze ronde niet gelukt zijn gaan we in december er weer vol tegenaan.
Nadientje: veel succes met het klussen en hopelijk heb ook jij snel een positieve test! Active: ook jullie veel succes! Voor mannen lijft het altijd een dingetje om een tweede wonder proberen te verwelkomen. Wij gaan nu voor de tweede (voor vriendlief de eerste), maar merk aan hem dat ie t toch wel spannend vind! Wens: jammer zeg hopelijk is het de volgende ronde dan wel raak! Missblond: ik zou t vanavond ook gewoon nog proberen! Er is geen verschil tussen "zinloos" en "zinvol" klussen toch? Toen m'n ex en ik bezig waren met de eerste waren er al veel dames zwanger en/of bevallen in de topic waar ik toen in zat. Ik was 1 van de laatste dames die positief nieuws meldde. Ik ben altijd positief gebleven en dat gaan we nu ook zeker weer doen! Ik hoop voor iedereen dat wat nadientje ook zegt snel onze wens in vervulling mag gaan!
Wat fijn om alle verhalen/ervaringen te lezen!! Gefeliciteerd blessedmom! En spannend weer voor iedereen!
xxCriien, ja voor mannen is het toch anders denk ik dan... Mijn vriend wil ik ook wel heel graag, als het ons gegund is, nog een kleintje er bij (en misschien dan nog wel één), maar hij wil ze liever niet te kort op elkaar. Ik zou het mooi vinden als er ongeveer 2 jaar tussen zit. Maar goed het is niet te plannen . Ik merk dat ik er nu toch al wel wat mee bezig ben... Lichaam in de gaten houden (terwijl ik nu nog niks kan voelen haha).
Hej dames! Wat spannend allemaal! En wat leuk om alweer een mooie echo te zien <3 Wij zijn nu om de dag aan het klussen. Helaas nog geen positieve ovu-test. Maar verwacht dat dit er wel een van deze dagen aan zit te komen. Tot die tijd gewoon voor de zekerheid om de dag, mijn man vind dit toch alleen maar gezellig haha . Hopelijk snel meer nieuws! Hoe lang is iedereen al bezig? Wij zitten nu in ronde 2
Ik zou het ook mooi vinden als er niet meer dan 5 jaar verschil zit tussen de zoon en 2e wondertje (mocht het gegund zijn). We zullen het zien! Patjuh: ook wij gaan ronde 2 in! Hopelijk heb je deze ronde al een positieve test! Houden we het allemaal wat uit met dit heerlijke weer dames?
Patjuh, ik zit in ronde 8. Ik gebruik geen ovutesten nog maar voel dat het eraan zit te komen. Wij gaan over op actie dus Hehe. Patjuh, ik hoop dat je snel een positieve ovu test hebt! XxCriien, het zou inderdaad leuk zijn als het lukt om niet meer dan 5 jaar verschil te hebben. Ik hoop persoonlijk dat het lukt een tweede te verwelkomen voor mijn zoontje 3 wordt. Fingers crossed! Veel succes dames, maak goed gebruik van de hete dagen en nachten ; )
Nou dames, voor het eerst zelf mijn ovu gevoeld en jawel, had dinsdag een positieve test! Dag daarvoor (maandag) nog gezellig gemaakt. Dinsdag verteld dat ik positieve ovu had en 's avond geprobeerd te klussen, maar bij manlief werd hij slap . Gisteren en vanochtend nog eens geprobeerd maar weer slap . Denk dat hij zich er te druk om maakt. Baal er echt enorm van! En hij schaamt zich natuurlijk kapot. Hij vind het moeilijk om over te praten en dat maakt het ook weer lastig voor mij. Normaal heeft hij er geen problemen mee, behalve als het 'moet'. Bij ons eerste kindje net zo het geval, alleen heeft hij er toen een pilletje voor genomen. Maar dat wil hij dit keer niet. Ben daarom zo bang dat dit de volgende maand weer gaat gebeuren Ik had zooooo gehoopt dat ik weer snel zwanger zou worden, ben er zelfs speciaal voor gestopt met de BV (op mijn cyclus weer op gang te brengen, werd namelijk niet ongi). Wat zouden jullie doen?? En zou het klussen van maandag nog enigszins succes kunnen hebben gehad als mijn ovu op woensdag was??
Patjuh: probeer hem een soort van te verleiden als Tygo op bedje ligt. Als t vandaag niet wil, probeer m dan uit te leggen dat het helemaal niet erg is ook al is t voor jou absoluut niet leuk.. Haal de "druk" er een beetje vanaf.. Of geef ik nu een heel stom advies? Hoop dat het snel lukt meid!
@xxCriien: Ja, heb al gezegd natuurlijk dat het niet zoveel uit maakt, maar hij vind het vooral ook zelf natuurlijk heel erg vervelend. We hebben nu wel afgesproken dat ik de volgende keer niet vertel wanneer mijn ovu is en dus inderdaad gewoon lekker ga verleiden @Nadientje: succes met klussen hihi
Patjuh, ik zou me geen zorgen maken. Als je ovulatie gister was en je bent maandag bezig geweest zou het heel goed nog kunnen! Ik zal je zeggen, mijn man heeft 1 keer ook last hiervan gehad en doordat het 1 avond niet lukte werd hij onzeker en heeft hij er 7 dagen last van gehad. Toen het wel lukte na die 7 dagen (blijkbaar net voor mijn ovulatie) ben ik zwanger geworden van mijn eerste! Dus wie weet..... Ik ben supermoe vanavond, maar ik trek de stoute schoenen aan! Alles voor een tweede is het meer dan waard
Precies, zou echt nog goed kunnen hoor! En volgende keer gewoon niks zeggen En ik zou nu gewoon laten merken dat De Tijd al voor bij is en dan snel even weer de sterren van de hemel vrijen zodat dit niet te lang in z'n systeem blijft hangen zeg maar
@Wens09: Ja dat is ook een goede! Even uit zijn systeem vrijen haha En stiekem toch nog beetje hopen dat klussen van maandag heeft geholpen.
Nou wat leuk patjuh!! Gefeliciteerd!! Oh wat ben ik jaloers dat het je zo snel gelukt is! Geniet ervan!
Gefeliciteerd Patjuh, geweldig nieuws! Was je zorgen toch voor niks geweest Ik hou de hoop dat het misschien is gelukt, je weet hetoch maar nooit. Wens09, ik zou zeggen ga lekker aan de slag
Gefeliciteerd!! Super tof!! Hier afgelopen weekend Roelof zijn 4e verjaardag gevierd. 3 september was hij jarig maar bij z'n vader, dus hebben wij het de 4e gevierd. Heeft een nieuwe fiets gekregen, LEGO, knutselprul en vandaag een zooitje nieuwe kleren. Meneer groet ontzettend hard momenteel dus was wel nodig. Vandaag nog lekker vrij. Van het weekend hebben we Texel Culinair (35 stands door heel de straat heen die hun culinaire kookkunsten showen aan publiek. Dat is zooooo ontzettend leuk en lekker!! Jullie nog plannen? Liefs!
Mijn NOD moet ook op 11/9 beginnen, maar dat hoop ik natuurlijk niet. Ook een wens voor een tweede kindje. Ik heb een dochtertje die in november 2 jaar wordt. Nu in ronde 4. En al een jaar geen pilgebruik. Bij mijn dochtertje was ik in ronde 3 zwanger. Hopelijk is het nu ook ons snel gegund.... helaas heb ik al weinig geduld.... Duimen maar!