Ooooh wat spannend!! Ik zie m op de foto niet maar dat ligt waarschijnlijk aan de foto. Streep is streep!
Hoi dames, Al een paar dagen een raar gevoel... Als ik uitga van mijn vorige cyclus (25) dagen zou ik as maandag ongesteld moeten worden. Vandaag al de hele dag misselijk dus toch maar even een testje gedaan... Spannend!! Precies op de dag dat ik er 2 jaar geleden achter kwam dat ik zwanger was van ons zoontje!
Gefeliciteerd Mojo! Wens: mijn NOD was vrijdag. Moet me banner ff aanpassen. Ik werk in de horeca en had gister een bord gerookte paling dat ik naar de gast moest brengen.. Ben me toen partijtje over m'n nek gegaan! Je merkt het dus wel..
Hier ook bezig voor een tweede kindje. Bij de eerste deed mijn cyclus raar na 9jr pil maar was na 4 of 5 rondes raak terwijl we niet goed wisten wanneer we moesten klussen. Nu lijkt mijn cyclus weer redelijk normaal maar waarom gebeurt er dan al 7 mnd niks? :'(
Maar Criien en MoJo gefeliciteerd! (Ik had net nog niet alles terug gelezen) waf super dat jullie een tweede kindje krijgen!
Gefeliciteerd meiden! Heerlijk om weer zwanger te zijn lijkt me . Hier inmiddels alweer ruim een jaar bezig....merk dat ik het steeds moeilijker ga vinden ivm leeftijdsverschil en omdat iedereen om me heen zwanger raakt. Inmiddels doorverwezen naar de gyn. Hoop zo dat het deze maand toch raak is!! Ik ga vanavond even alles hiervoor lezen!
Lieve dames, Vanochtend enorme buikkrampen gekregen en bloedverlies geconstateerd. Ik kon gelukkig gelijk bij de vk terecht.. Ze kon helaas niks zien wat duid op een miskraam of dat ik foutieve testen had (wat me sterk lijkt aangezien ik 4 positieve testen had van verschillende merken). Mijn NOD staat nu dus weer op 16 oktober.. Ik ben er helemaal kapot van!!
Oh nee crien wat verdrietig... Wat een teleurstelling nadat je al helemaal blij was! Komt dubbel zo hard aan... Sterkte meis!
Mojo gefeliciteerd, wat fijn! Crien wat balen en dat is zachter uitgedrukt.... niet de hoop verliezen!