Ik ook Maar sowieso is een eisprong vinden wel fijn (goed of niet), dan weet ik ongeveer wanneer ik ongesteld zal worden. Aangezien ik een onregelmatige cyclus heb is het niet fijn onverwacht ongesteld te worden
Ja vinisa ben er nog gezellig . Druk in de weer met de kleine man: oorontsteking. Heb mijn vraag ook al ergens anders gesteld maar doe t hier ook nog ff: Op 10 januari bruinverlies, snachts (01.00) helderrood bloed. Dus toen was t inprincpe al de 11e. Welke dag houden jullie dan aan als eerste dag van je menstruatie? @pfff! Welkom! Oe das wel een lastige. Waarom wil hij nog niet
Oh vervelend een oorontsteking. Mijn dochter heeft daar ook vaak last van, ze is er erg gevoelig voor. Beterschap! Ik zou de 10e aanhouden, je menstruatie kan starten met bruinverlies dus dan tel je vanaf die dag lijkt mij
Hier nog geen nieuws. Nog geen positieve ovulatietest, heb ook geen idee op welke dag van mijn cyclus ik zit..
Tanx Vinisa! Ben nu ook met ovutesten begonnen. Vanmorgen de testen bij action gekocht, 5 voor 2,49! Heb 2 doosjes dus nu kan ik een volle week testen. Heb jij wel en streep of blijft ie spierwit?
Hoi hoi! Nou ik hoop dat hij die wens nog wel krijgt...binnen niet al te lange tijd anders zit er zoveel leeftijdsverschil tussen de kids en dat zou ik jammer vinden. Tja mijn man denkt dat het financieel niet handig is... nu kunnen we ze alles geven bla bla bla.... klopt tuurlijk wordt het duurder met een derde maar daar kun je je toch aan aanpassen? Hij had al eerder gezegd om alle babyspullen te verkopen maar ik heb toen gezegd dat ik dat niet wil omdat ik hoop dat er ooit nog een derde komt.... hij zei toen niks dus dat vond ik licht positief. Ik had verwacht dat hij gelijk zou zeggen nou dat komt er niet Ja ik vind het ook erg lastig... hoe kan ik hem nou op mijn manier laten denken? We hebben nog een kamer over, auto is groot genoeg en alle babyspullen hebben we nog dus qua kosten hoeven we ons daar niet druk om te maken. Maarja...zucht.... hoe ging dat bij jullie mannen? Wilde zij het ook gelijk of ging dat ook moeizamer? Groetjes Karin
Oh wel strepen, maar dat heb ik altijd. Alleen vervelend wanneer ze donkerder worden en dan opeens weer lichter heb nu wel duidelijk rekbaar slijm, maar geen positieve ovulatietest Oh en ik heb de dipstick ovulatietesten van Zwanger en Kids. Heb er een paar van de Etos zelf, maar die gebruik ik meer om af en toe het resultaat van de dipstick te controleren
Mijn man wilde eerst geen derde. Ik heb het toen ook laten rusten, als hij niet wilt dan niet. Natuurlijk had ik soms wel moeite met dat idee. Op oudejaarsdag gaf mijn man opeens uit het niets aan dat hij toch voor een derde wilde gaan. Maar dan wilde hij er wel meteen weer voor gaan.
Vinisa, ik word nu al gek van die testen. Ben er nu 3 dagen mee bezig. Eerst een streepje (licht), toen niets meer, en weer een licht streepje... dus het loopt op, af en weer op. Mijn slijm begint idd ook nu meer doorzichtig te worden... Maandag (sorry voor de details) was het roomwit, als gebakken eiwit zeg maar. Het was stug, je kon er wel iets van draden van trekken, maar het was dik. Ik neem aan dit dit niet het vruchtbare slijm was toch? Heb ook wel eens gelezen dat ovu testen niet bij iedereen werken... Frustrerend he? Mijn man wilde gelukkig gelijk voor een derde gaan. Hij heeft er niet over getwijfeld!
Frusterend hè? Vruchtbaar slijm kun je echt lange draden van trekken, smakelijke details om online te zetten haha ik heb dat nu, het is nu van witte kleur naar doorzichtig aan het gaan. Mijn testen worden nu echt wat donkerder, maar zijn nog niet positief. Hopelijk zet het zo door en test ik snel positief Fijn dat je man zelf ook snel voor een derde wilde gaan zeg
@vinisa Daar hoop ik ook op dat hij vanuit zichzelf zegt ja ik wil er nog een keer voor gaan.... en maar wachten en wachten.... @niseje boffen dat je man gelijk wilde! Lastig die ovulatie testen...bij mij werkte ze toen wel fijn weet alleen niet meer waar ik ze besteld had... Misschien je cyclus even in de war?