En dan gaan we voor ons derde wondertje! Wanneer precies weten we nog niet...eerst even op vakantie dat wel.... Wie weet ook dat ze binnenkort voor een wondertje gaan en willen leuk kletsen tot die tijd er is..klets mee !
ik ben jaloers! mijn jongste is pas 10 maanden en rationeel sta ik er echt heeeeel erg achter nog 1,5-2,5 jaar te wachten, maar gevoelsmatig zou ik het liefst mijn implanon eruit slopen en morgen aan de klus gaan. veel succes! hoe oud zijn jouw kinderen?
we wonen te klein (hoewel bijzaak, flat met drie grote slaapkamers) en de financien zijn er niet naar. onze tweede was al ongepland, die had eigenlijk ook later moeten komen maar wat vooral meespeelt is dat ik heel zware bi heb gehad twee keer, de kinderen moeten echt flink zelfstandig zijn voor ik weer zwanger raak.
oh ja genoeg redenen om te wachten he.......jammer...want als je gevoel het wel wilt lijkt het me rot!
valt mee, het komt wel. Het lijkt me erger als je graag wil en je man zegt definitief nee. ik geloof dat er een tijdje terug onder zwanger worden wel een topic was over voor de derde gaan, misschien kun je daar aansluiten?
Lov23, wij zijn net aan ronde 1 begonnen! Spannend toch weer he? Ook al is het voor de derde keer! Wanneer gann jullie ronde 1 in? X
leuk janneke.......oeeehhh ik moet nog even geduld hebben hihi... Ja marieke idd....lijkt me vreselijk!
leuk! ik sta op het wachtbankje! vorige maand een vmk gehad en nu nog niet ongi terwijl ik gister ongi had moeten worden maar heb nog geen symptomen of wat dus zit te wachten op me ongi
dankje heb sinds vanmiddag wel last van me onderbuik maar denk dus dat me ongi eraan komt alhoewel ik wel ineens misselijk werd van de lucht van de kaarsjes