Welkom terug! En hopelijk mag je het groepje snel weer verlaten . Wat fijn dat je zo snel terecht kon! Verwacht idd dat ze eerst bloed en zaad onderzoek bij je partner doen en vanuit daaruit een plan van aanpak!
Heyy! Wij mochten september beginnen met iui. Maar hebben een huis gekocht waarvan wij de sleutel 1 september krijgen. Dus willen het dan toch nog even uitstellen. Zodat wij niet en klussen en heel dat traject tegelijk moeten.
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: Mai1998 - 25 jaar - 5 juli Noor93 - 29 jaar - ronde 16 - 12 juli Minkx - 32 jaar - 22 juli Kitten93 - 30 jaar - ronde 15 - 25 juli Lieke2022 - 30 jaar - 26 juli Frasseke - 28 jaar - 31 juli EMMB - 29 jaar - 3 augustus (?) NOD (nog) onbekend: Bloemkooltje - 29 jaar - rust na herstel van de operatie Ikwilzwangerworden - 30 jaar - ronde 12 Aardblij25 - 27 jaar Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Afspraken: Minkx - 26 juni - bezoek uroloog (partner) Lieke2022 - 7 juli - uitslag HSG en vervolg bespreken EMMB - 7 juli - gynaecoloog na 6 maanden zelf proberen Soof1992 - zeer waarschijnlijk in de week van 10 juli - eerste echo Mai1998 - 20 juli - vervolg bespreken Frasseke - augustus ergens - Start eerste IVF Aardblij25 - juli fertiliteit Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
En ook ik ga me inmiddels aanmelden voor deze groep. Helaas is mijn cyclus nog steeds ellendig lang. Inmiddels hebben we onze eerste afspraak bij de fertiliteitskliniek gehad. Bloedonderzoek etc. was al gedaan door mijn eigen arts, daar zaten niet veel bijzonderheden wat ik zo begreep maar wel pcos te zien op de echo. Partner moet binnenkort zijn zaad inleveren en er is bij mij nog extra geprikt op Chlamydia. Als daar verder geen bijzonderheden uitkomen start ik met Provera om mn menstruatie op te wekken en vervolgens te starten met ovulatie inductie. Ik probeer het een plekje te geven dat we nu echt 'in behandeling' zijn en tegelijkertijd ben ik dankbaar dat we allemaal relatief snel bij de kliniek terecht kunnen. Ik weet verder nog vrij weinig van alle diverse trajecten waar jullie inzitten, maar daar kletsen jullie me vast snel over bij ❤️
Jaa hee begrijpelijk dat je dan nog even wil uitstellen! Maar hopelijk is het dan uiteindelijk helemaal niet nodig!
Je bent van harte welkom! Als je vragen hebt laat je het ook maar weten! Vanaf augustus weet ik hopelijk ook meer over IVF
Het gaat best goed. Ik ben na de operatie echt heel ziek geweest maar ik ga nu iedere dag vooruit en het gaat steeds beter. Kan nog niet zoveel, maar er stond ook 2 weken rust en 6 weken totaal herstel voor dus dat is niet zo gek. Ik mag niet klagen. Het begint gek genoeg alweer te kriebelen.. het ‘ongeduld’ begint weer te komen. Eerst deze cyclus even afwachten wat het vanbinnen allemaal doet! Ik vond de verplichte pauze wel prima, maar ik kan zelf niet besluiten om langer rust te nemen.. wil gewoon door.. maar ik wil ook rust.. tweestrijd haha
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: Mai1998 - 25 jaar - 5 juli Noor93 - 29 jaar - ronde 16 - 12 juli Minkx - 32 jaar - 22 juli Kitten93 - 30 jaar - ronde 15 - 25 juli Lieke2022 - 30 jaar - 26 juli Frasseke - 28 jaar - 31 juli EMMB - 29 jaar - 3 augustus (?) NOD (nog) onbekend: Bloemkooltje - 29 jaar - rust na herstel van de operatie Ikwilzwangerworden - 30 jaar Aardblij25 - 27 jaar Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Afspraken: Minkx - 26 juni - bezoek uroloog (partner) Lieke2022 - 7 juli - uitslag HSG en vervolg bespreken EMMB - 7 juli - gynaecoloog na 6 maanden zelf proberen Soof1992 - zeer waarschijnlijk in de week van 10 juli - eerste echo Mai1998 - 20 juli - vervolg bespreken Frasseke - augustus ergens - Start eerste IVF Aardblij25 - juli fertiliteit Ikwilzwangerworden - 6 juli intake fertiliteit Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: Mai1998 - 25 jaar - 5 juli Noor93 - 29 jaar - ronde 16 - 12 juli Minkx - 32 jaar - 22 juli Kitten93 - 30 jaar - ronde 15 - 25 juli Lieke2022 - 30 jaar - 26 juli Frasseke - 28 jaar - 31 juli EMMB - 29 jaar - 3 augustus (?) NOD (nog) onbekend: Bloemkooltje - 29 jaar - rust na herstel van de operatie Ikwilzwangerworden - 30 jaar Aardblij25 - 27 jaar Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Afspraken: Minkx - 26 juni - bezoek uroloog (partner) Lieke2022 - 7 juli - uitslag HSG en vervolg bespreken EMMB - 7 juli - gynaecoloog na 6 maanden zelf proberen Soof1992 - zeer waarschijnlijk in de week van 10 juli - eerste echo Mai1998 - 20 juli - vervolg bespreken Frasseke - augustus ergens - Start eerste IVF Aardblij25 - juli fertiliteit Ikwilzwangerworden - 6 juli intake fertiliteit Kitten93 - 05 juli bezoek huisarts met partner Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: Mai1998 - 25 jaar - 5 juli Noor93 - 29 jaar - ronde 16 - 12 juli Minkx - 32 jaar - 22 juli Kitten93 - 30 jaar - ronde 15 - 25 juli Lieke2022 - 30 jaar - 26 juli Frasseke - 28 jaar - 31 juli EMMB - 29 jaar - 3 augustus (?) NOD (nog) onbekend: Bloemkooltje - 29 jaar - rust na herstel van de operatie Ikwilzwangerworden - 30 jaar Aardblij25 - 27 jaar Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Afspraken: Lieke2022 - 7 juli - uitslag HSG en vervolg bespreken EMMB - 7 juli - gynaecoloog na 6 maanden zelf proberen Soof1992 - zeer waarschijnlijk in de week van 10 juli - eerste echo Minkx - 10 juli proefneming - 17 juli vervolggesprek Mai1998 - 20 juli - vervolg bespreken Frasseke - augustus ergens - Start eerste IVF Aardblij25 - juli fertiliteit Ikwilzwangerworden - 6 juli intake fertiliteit Kitten93 - 05 juli bezoek huisarts met partner Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: Mai1998 - 25 jaar - 5 juli Noor93 - 29 jaar - ronde 16 - 12 juli Minkx - 32 jaar - 22 juli Kitten93 - 30 jaar - ronde 15 - 25 juli Lieke2022 - 30 jaar - 26 juli Frasseke - 28 jaar - 31 juli EMMB - 29 jaar - 3 augustus (?) NOD (nog) onbekend: Bloemkooltje - 29 jaar - rust na herstel van de operatie Ikwilzwangerworden - 30 jaar Aardblij25 - 27 jaar Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Afspraken juli: Aardblij25 - juli fertiliteit Kitten93 - 5 juli - bezoek huisarts met partner Ikwilzwangerworden - 6 juli intake fertiliteit Lieke2022 - 7 juli - uitslag HSG en vervolg bespreken EMMB - 7 juli - gynaecoloog na 6 maanden zelf proberen Minkx - 10 juli - proefneming Minkx - 17 juli - vervolggesprek Soof1992 - 17 juli - eerste echo Mai1998 - 20 juli - vervolg bespreken Soof1992 - 25 juli - eerste afspraak poli Centrum voor Zwangeren Afspraken augustus: Frasseke - augustus ergens - Start eerste IVF Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Lijstje een update gegeven met de juiste volgorde van datum aan afspraken en een onderscheid tussen de afspraken per maand, haha. Zo leest het duidelijk en kunnen we ook iemand ‘aanmoedigen’ voor een afspraak. @Kitten93 Succes morgen! Vind je het spannend of komt het allemaal wel goed?
Ah duidelijk, dus de eerste keer even 3 dagen niet rijden omdat je niet weet hoe je reageert op het medicijn.. Hopelijk heeft het snel effect!!
Ontzettend veel afspraken de komende dagen zie ik, iedereen heel veel succes! ❤ En wat gezellig dat er steeds meer mensen aansluiten! De aanleiding is natuurlijk niet top, maar als we er toch met z'n allen in zitten kunnen we het net zo goed een beetje gezellig maken haha Ik zit met smart te wachten op mij menstruatie, in juli ook nog een "wacht" ronde en daarna hopelijk eindelijk het traject in! Ik voel mijn menstruatie normaal al dagen van te voren aankomen, en nu natuurlijk weer helemaal niks. Ik heb mijzelf al weer te veel hoop gegeven dat er van die 13.000 zaadjes toch een lucky shot was , maar dat is natuurlijk eigenlijk tegen beter weten in
Woehoe fijn om te lezen. Lastig hè, je wil het liever gisteren dan vandaag en iedere ronde wachten voelt als een verloren ronde. Hopelijk is alles nu schoon en toegankelijk voor dat gouden ei!