Zijn positieve helpende gedachten joh. Heb ooit eens gelezen dat het helpt als je gewoon heel de tijd zegt: ik ben zwanger. Dus wie weet hahaha
Je wens is er natuurlijk nog wel dus zo gek is je naam niet, maar ik snap het wel haha. Let's grow, eitjes! En vooral: spring straks eens eventjes. Fijn dat alles rond is voor een sec.opi.
Ik ben bang dat ze geen meldingen krijgt (via mail bijvoorbeeld). Hoop dat het inderdaad (goed) met haar gaat. Goed in de zin van dat ze het een plekje heeft kunnen geven en dat ze inmiddels weten waar ze bijvoorbeeld aan toe zijn of wat ze willen.
Nee denk het ook niet, maar als ze hier miss even komt spieken dan weet ze dat er aan haar wordt gedacht ❤️
#duurtlang geld hier wel zeker voor. De behandeling via het Spaarne gasthuis is dat ik eerst op 26 februari een telefonische intake krijg. Dan zou ik in maart behandeld kunnen worden en dan is het 8-10 weken hersteltijd. 2 weken voor de controle (dus voor die 8 -10 weken) gaat de spiraal eruit. Die wordt gezet om de baarmoeder wanden uit elkaar te houden zodat er niet opnieuw verklevingen komen. Vervolgens op die 8-10 weken krijg je een controle hysteroscopie en dan als er niets is, mag je weer zwanger worden.
Oef dat is inderdaad wel weer een flink traject wat erbij komt... Hé getsie. Dikke knuff! Hopelijk heb je wat voor de komende periode om een beetje naar uit te kijken zodat je er voor je gevoel misschien wat sneller doorheen komt.
Ik hoop dat alles goed is gegaan bij de 20 weken echo. Je hebt al even niks geplaatst dus ik hoop dat dat is omdat je enorm op je roze-blauwe wolk zit te genieten!
Ik leef enorm toe naar de laatste tp, maar eigenlijk al een beetje naar icsi 2.0.. Als er maar weer iets gebeurt! Hoe gaat het met jou? Voel je al iets?
Weet je al wanneer die ongeveer is? Ik voel 0,00000. Niks, nada, nop haha. Zit nu op 11/12DPO. Heb op vrijdag de IUI gehad, maar leek zaterdagochtend eipijn te voelen.. Moest vorige week mijn schildklier opnieuw laten prikken en het is nog niet helemaal goed. We gaan al wel de goede kant op, maar heb net wat meer nodig dus ben opgehoogd met medicatie en moet nu drie keer per dag tablet slikken en over zes weken opnieuw bloedprikken. Twijfel dus sterk of we het niet even moeten pauzeren totdat de schildklier beter is. Wanneer deze IUI ook mislukt zitten we al op de helft van de vergoede IUI's.... Gaat zo bizar hard. Maarja aan de andere kant denk ik ook; als dit niet helpt ben ik het liefst zo snel mogelijk bij het volgende station. Wel advies gevraagd aan de internist en gyn, maar die geven niet echt een duidelijk antwoord of je wel moet doorgaan of even moet pauzeren.. De internist zegt; er is een verband tussen snelle schildklier en problemen met zwanger worden, maar er zijn ook vrouwen die zwanger worden met deze waardes. De gyn zegt; de medicatie werkt binnen een dagen dus geen reden om te pauzeren.
Hmmm ik zou beide opties wel begrijpen inderdaad! Wel invasief zeg, 3 keer per dag denken aan medicatie. Wel fijn dat die zo snel werkt, voor een trage schildklier gaat hier zeker 6 weken overheen. Ik zou het van af je eigen gevoel af laten hangen. Kan je het aan om een tijdje pauze te nemen? Voelt het als een rotte verplichting of een "lekkere" break? En heb je uberhaupt nog vertrouwen in de iui of wil je eigenlijk al wel door naar ivf bijvoorbeeld? Hopelijk is het allemaal niet nodig en blijk je straks gewoon zwanger te zijn!!
Haha inmiddels slik ik deze medicatie ook alweer een week of 7 denk ik. Voor mijn gevoel gaat het te traag, maar ik weet dat de schildklier moeilijk in te stellen is. Je stelt wel goede vragen.. Hier ga ik eens over nadenken.. Uiteindelijk is bij ons een rustmaandje ook geen verspilde ronde omdat in principe daar niks mis mee is.
Dankjewel! Ik heb op het moment niets speciaals om naar uit te kijken, maar dagelijks bellen of er een uitvaller is + leuke dingen plannen scheelt al wel enorm Dankjewel! Inderdaad een tegenvaller, maar ik probeer alleen maar te denken dat het nu wel een keer goed kan gaan komen... Ja klopt, maar we gaan ervoor Overigens kreeg ik wel te horen dat als het goed was geweest, dat ik direct kon starten met IUI. Nu weet ik niet hoe het na een behandeling van Asherman zal zijn, maar dat zou wel een positief vooruitzicht zijn.