Ooh lieve @Mai1998 Het is wat... alles wat er gebeurt. De ene keer deal je er makkelijker mee dan de andere keer. Hopelijk heeft een nachtje slapen je wat rust gebracht. HUG!
Hele dikke knuffel! Begrijp dat je je zorgen maakt, maar ik hoop toch op een plakker! Mijn duimen draaien <3
Vandaag meting gehad voor IUI4. Er was één ei van 17 mm. De IUI staat gepland voor dinsdag om 11:30. Hoe laat zouden jullie de ovitrelle zetten? De gyn zei eerst 23:00, maar corrigeerde zichzelf toen naar 23:30 (36 uur van te voren) om vervolgens te zeggen; “nee doe maar morgen ochtend anders moet je zo lang wakker blijven. 24/36 uur van te voren is prima” Ik heb er geen probleem mee om hem vanavond te zetten en ik lees toch dat vooral 36 uur van te voren word geadviseerd. Bij IUI 2 en 3 moest ik ter plekke (08:45) de ovitrelle zetten vanwege de grootte van de eitjes en vond de dag erna de IUI plaats om 11:30. Ergens voelde het wel alsof dit te vroeg was. War zouden jullie doen/ adviseren? Vanavond of morgen vroeg?
Ohja en aan de ene kant baal ik van maar één ei omdat we toch streven naar meerdere per ronde.. aan de andere kant kunnen alle zaadcellen zich focussen op dat ene ei.. Het is niet anders.
Ik prikte altijd 10 uur s avonds en dan dag ertussen voor IUI. Dus rond de 36 uur ervoor, soms wat meer, soms wat minder afhankelijk van wanneer se IUI precies was. Ik zou gaan met wat je een goed gevoel geeft, dus als ik zo lees, vanavond! Denk vooral dat het jezelf dan wat meer rust geeft.
Ik heb geen IUI gedaan, maar voor IVF was Ovitrelle echt heel strikt. Dat moest bij mij écht om de tijd die werd aangegeven.
Oh nee, ik heb zo met je te doen, kan me helemaal voorstellen dat je er even doorheen zit. Houd je taai en houd moed!!
Bedankt voor alle lieve berichtjes dames! ❤ Ik heb mijzelf weer een beetje bij elkaar weten te rapen. Het heeft denk ik ook niet geholpen dat ik niet helemaal fit ben. Vanochtend op werk flauwgevallen waardoor ik "lekker" een vrije middag had, hele middag als een blok geslapen gelukkig Morgen vol goede moed een nieuwe en drukke week in, dan gaat de tijd gelukkig in ieder geval wat sneller!
Ik zou vanavond doen, misschien rond 0:00 als je dat redt. Waren de andere twee eitjes verdwenen of lopen ze achter?
Yes die zijn niet doorgezet! Had er maar eentje zin deze ronde.. Ik las net jouw andere bericht. Neem de tijd hè? Werk is maar werk en als je je niet goed voelt is dat even niet belangrijk.
Nou vandaag is de dag dat ik jarig ben, 31 alweer. En ik vind er echt helemaal niks aan… Gister wat visite gehad. Alleen de naaste familie zeg maar. En vandaag ben ik vrij en gaan we samen een dagje naar de Efteling. Even een dagje er tussenuit. Verjaardagen zijn nu gewoon niet leuk de eerste verjaardag dat mijn moeder er niet meer is. En ook nog een reminder dat ik nog steeds niet zwanger ben en alleen maar ouder wordt. We begonnen toen ik 29 was…
Lieverd, van harte gefeliciteerd!❤ Ik kan mij goed voorstellen dat deze dag eigenlijk gewoon klote is, maar hopelijk kunnen jullie er toch samen nog iets van maken in de Efteling. Het helpt vast om even de deur uit te gaan, dat hebben jullie goed bekeken. Sterkte ❤
Ja jarig zijn is echt minder geworden he. Dus balen van de dag mag best. En met het gemis van je moeder is het natuurlijk dubbel stom. Ik wens je een fijne dag in de efteling, hopelijk kun je genieten van de leuke attracties en het samen er op uit zijn!
Om 23.45 uur is hij erin gegaan. Moet zeggen dat het spuiten zelf mij niet zo uitmaakt, maar ik vind het nog spannend om die spuit in elkaar te zetten en ben bang dat ik het niet goed, het mis gaat en mijn kans dan is verkeken. Dit is nog maar de tweede keer dat ik het zelf doe. De andere twee keer deed de assistente het omdat het ter plekke moest.
Allereerst gefeliciteerd <3. Ik herken het heel erg... altijd gedacht dat ik mijn 30ste verjaardag groot zou vieren, maar ik had er gewoon geen zin in. Het voelt toch als een soort van deadline, maar misschien ook stip op de horizon waar je naartoe leeft ofzo: ''uitgerekend voor mijn 30ste, zwanger op mijn 30ste, zwanger voor mijn verjaardag''. Bij mij is het altijd; eerst uitgerekend in het jaartal (dus nu 2024) en daarna komt de deadline; zwanger voor mijn verjaardag.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes❤️ We hebben het leuk gehad in de Efteling! @Mai1998 ah wat naar! Beterschap❤️ doe je wel rustig aan? Anders gewoon nog lekker een dagje thuis blijven? @Lieke2022 ja die deadlines inderdaad. Ik ben er maar mee gestopt jij succes morgen!!
@Ikwilzwangerworden van harte gefeliciteerd. ❤️ Fijn dat je leuke afleiding vandaag hebt gehad! Ik snap je heel goed, ik wordt dit jaar 30 en dit was voor mij een leeftijd dat ik er al eentje had willen hebben. Ook dit probeer ik maar los te laten inmiddels, maakt het alleen maar zwaarder. Helaas lopen de dingen anders dan dat we graag gewild hadden ❤️ @Mai1998 Beterschap, fijn dat je je weer herpakt hebt. Doe het rustig aan ❤️ @Lieke2022 Veel succes morgen! ❤️
@Ikwilzwangerworden Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag gisteren! Ik begrijp je tekst helemaal, met de jaartallen en alles. Zo stond ik er ook in toen ik zelf helemaal bezig was. En enigszins vind ik het ergens wel 'jammer' dat ik nu bijna 32 ben, maar 32 is ook nog jong! Ik denk vooral dat dit ook te maken heeft met het feit dat wij begonnen waren toen wij 28 jaar waren, maar daarnaast hebben zowel mijn moeder als mijn zus hun eerste gekregen voordat ze 30 waren. Dus wilde in die lijn eigenlijk meegaan... Ik hoop dat je gisteren nog wel even lekker hebt genoten van de Efteling. Was het nog de Winter Efteling? @Lieke2022 Veel succes vandaag!! @Mai1998 Hoe voel je je nu?